• kul354

    Tänker bara på kvinnor

    Hej

    Jag är nyss inne i en träningsperiod då jag gymmar väldigt mycket och får höga testo halter.
    Det i kombination med att jag träffade en tjej jag verkligen gillade och hade sex med, men hon vill inte mer än så och hon bröt kontakten.

    Detta gjorde mig lite vemodig. Men det är inte det i sig jag hakar upp mig på.
    Utan när en sådan här sak händer, kan jag inte sluta tänka på hur vackra kvinnor är, kvinnlighet, sex, hudkontakt osv.

    Och jag matas med dessa tankar hela tiden
    Någon som kan något om psykologi här?
    Vill gärna att ni svarar

    Det blir en tankeloop va?
    gulliga par på stan, facebook, poster om "my girlfriend" på 9gag, reddit etc.
    "par" och "flickvänner " överallt, folk som pratar om sina tjejer på jobbet.
    Någon nämner ett par som ska göra något osv.
    Visst, man kan inte stoppa sig från att höra allt men jag måste hitta sätt att stoppa det mesta.

    Alltså när jag är själv och inne på internet, det måste jag stoppa
    För om jag ser par osv där så blir jag såhär, mår dåligt av det och får ont i magen. När någon pratar om hur lyckliga några är så får jag ont i magen.

    Jag fick nyss den känslan igen av anspänning

    Idag provade jag att tänka bort det med de positiva i mitt liv.
    Det gick bra!

    men sen såg jag en bild på ett par och blev illamående nu ikväll.
    Jag vet inte varför det blir såhär

    Hoppas någon som är insatt i detta kan förklara


    Tack på förhand

  • Svar på tråden Tänker bara på kvinnor
  • Frank Banner
    Prestationsångest handlar ofta om en rädsla för att man på ett eller annat sätt inte ska lyckas leva upp till sina egna eller andras förväntningar. Tex kännetecknas av undvikande av/flykt från situationen.
Svar på tråden Tänker bara på kvinnor