• Anonym (Gertrud)

    Kallar du fittan för Fiffi?

    Lyssnade på "Ligga med P3" och där berättade en tjej att hon och hennes sambo kallar hennes fitta för "Fiffi" och analen (hennes) för "Anki" när de sexar.

    Jag började skratta när jag hörde det. För mig låter det osexigt och avtändande. Typ;

    " Åh, lilla trånga fiffi vill ha store kurt" eller dylikt!

    Jag och min man kallar våra kön kuken och fittan i sexuella sammanhang.

    Jag säger inte att det är fel att kalla sitt kön för Berit, Långe Jan eller dylikt, men för mig blir det mer komiskt än eggande.

    Vad säger du?

  • Svar på tråden Kallar du fittan för Fiffi?
  • OlleSQ

    Mus och kuk. Fitta ibland men trivs inte riktigt med ordet.


    Ett ex sa dock fiffi om sitt kön och tvillingarna om hennes bröst.

  • dirty88

    Verkar vara populärt att kalla fittan för fiffi. Jag får ett otroligt hat för mänskligheten varje gång jag gör det. 

  • stormagen

    Ja? Vaddå? Kallar du Fiffi för Fittan? Hon heter ju egentligen mufflan, omg va fuuuult! Ha ha! Jag säger nog musen och alltid gjort det. Ditt funkar bara för mig när jag inte är gravid, nu känns det perverst att säga det. Kärt barn har många namn

  • Anonym (S)

    När jag och min man har sex pratar vi om fitta och kuk. Men pratar vi annars kallar jag min fitta för fiffi. Precis samma som när vi är kåta säger vi alltid knulla och annars heter det ha sex. 

  • Anonym (Store Alfons)

    Oooh, så roligt!!

    Jag ska prova att kalla Millas kamel för "Faster Fiffi" redan ikväll, då blir det riktigt kalas ska ni se!

  • Anonym (Gertrud)

    Hahaha ja där ser man...inte så ovanligt alltså.

  • Anonym (mus)

    Jag har då en mus.

    Möjligen fitta just när jag har sex. Fiffi har jag aldrig hört, jag ser en liten bortsprungen hund framför mej..

Svar på tråden Kallar du fittan för Fiffi?