• Anonym (Anony­m)
    Äldre 26 Nov 09:21
    7974 visningar
    15 svar
    15
    7974

    Gruppsex

    Hej! Jag och min tjej är sugna på att testa gruppsex, trekant m.m. Är det någon som har erfarenhet av detta? Bra? Dåligt? Tips?:)

  • Svar på tråden Gruppsex
  • Acuben­s
    Äldre 26 Nov 10:28
    #1
    Anonym (Anonym) skrev 2014-11-26 09:21:23 följande:

    Hej! Jag och min tjej är sugna på att testa gruppsex, trekant m.m. Är det någon som har erfarenhet av detta? Bra? Dåligt? Tips?:)


    Har en del erfarenhet av det. 
    Det viktigaste är väl att ni båda två är med på det fullt ut och att ingen av er blir svartsjuk. Ni kan ju börja med att besöka en swingerklubb? Där får ni se hur ni reagerar av att ha sex i samma rum som andra par till att börja med. 
  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Äldre 26 Nov 10:36
    #2

    Ja vi är båda två med på noterna och ingen av oss är svartsjuka av oss:) Vi har haft sex i samma rum som ett annat par( en gång på en efterfest) och det var typ efter det vi blev sugna på att ta det hela ett steg längre. Swingerklubbar, finns det några vettiga i Sverige då? Och har fått för mig att det bara är äldre folk på såna... Men jag kanske har fel?:)

  • Acuben­s
    Äldre 26 Nov 10:40
    #3
    Anonym (Anonym) skrev 2014-11-26 10:36:59 följande:

    Ja vi är båda två med på noterna och ingen av oss är svartsjuka av oss:) Vi har haft sex i samma rum som ett annat par( en gång på en efterfest) och det var typ efter det vi blev sugna på att ta det hela ett steg längre. Swingerklubbar, finns det några vettiga i Sverige då? Och har fått för mig att det bara är äldre folk på såna... Men jag kanske har fel?:)


    Jag och min tjej har varit på en swingerklubb i gbg ett par gånger. Åldern har legat mellan 25-50 år ungefär. Skulle säga att snittåldern varit runt 45. Många sexiga par och en del fetare också tyvärr. Men man väljer ju själv vilka man vill vara med och i vilket rum man ska vara. 

    Ett annat alternativ är att skapa en profil på bodycontact (som par), finns ganska många par och killar där som vill ses för sex. 
  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Äldre 26 Nov 14:41
    #4

    Låter ju faktiskt som en ide:) tack för dessa tips!

  • Armage­ddon
    Äldre 26 Nov 15:44
    #5

    Vi kör på parträffar med par vi träffar via BC. Tycker det relativt enkelt att hitta par som passar en där, och att sålla ut bluffprofilerna är inte heller svårt.

    Bestäm innan vad ni vill ha ut av träffen, så att alla är med på vad som gäller. Man måste inte göra allt direkt, om man är ny och känna på det litet.

    För oss är det enbart positivt med gruppsex. Vi har haft fantastiska upplevelser och lärt känna nya vänner.

  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Äldre 27 Nov 12:15
    #6

    Det låter ju jättebra:) nej vi vill kanske inte rivstarta med dubbelpenetrering första träffen liksom, så det gäller ju att hitta ett sansat och schysst par som har förståelse för detta. Vi ska kika på bodycontact och se om det kan ta oss vidare. Tack för tipset!:)

  • Anonym (Tussa­n)
    Äldre 1 Dec 10:58
    #7
    +1

    Jag och min KK träffade ett par killar som vi fick kontakt med på BodyContact.


    "Njutningspatrullen" heter dom. Tror dom även har en hemsida.


    De var erfarna, lyhörda, uppförde sig väl och guidade oss till en lyckad träff.

  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Äldre 2 Dec 11:15
    #8

    Haha, coolt namn;). Vi ska kolla upp detta. Tackar:)

  • Äldre 14 Jan 09:24
    #10

    Kul och trevlig läsning... Som en av killarna bakom njutningspatrull (njutningspatrullen är för långt användarnamn för bc) så känner jag mig mycket smickrad av omdömet ovan... Tack Tussan ;)

  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Äldre 14 Jan 13:49
    #11

    Har ni en riktig hemsida, eller är det er bc profil som avses i tidigare inlägg?:)


    Jobe 36 skrev 2016-01-14 09:24:44 följande:

    Kul och trevlig läsning... Som en av killarna bakom njutningspatrull (njutningspatrullen är för långt användarnamn för bc) så känner jag mig mycket smickrad av omdömet ovan... Tack Tussan ;)


  • Äldre 14 Jan 14:28
    #12

    Det är vår bc-profil som avses

  • Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 26 Aug 11:23
    #14

    Blev det någon träff med njutningspatrullen?

  • Äldre 14 Feb 09:11
    #15

    Bumpar upp tråden och ser om det kommer fler erfarenheter eller frågor kring temat och svara på föregående fråga om huruvida det blev någon träff med njutningspatrullen så har det blivit ett flertal träffar för oss de senaste åren men inga med just trådskaparen ;)

Svar på tråden Gruppsex