• Acubens

    orgasm vid analsex

    Min tjej får oftast bara orgasm vid analsex, vilket både hon och jag tycker är lite mystiskt. Har ni någon bra förklaring?

  • Svar på tråden orgasm vid analsex
  • Anonym (Rt)

    Min fru får orgasm både analt och vaginalt. Men analt kommer hon mycket hårdare än i övrigt. Njut för f*n! Sådana kvinnor växer inte på träd ;)

  • MrFlex

    Mitt ex var likadan. Helt omöjligt att ge henne orgasm vid vaginalsex, oralsex eller med fingrarna, hon kunde inte fixa det själv heller.

    Det fanns bara två sätt.
    1. Galet stark vibrator, typ Magic Wand
    2. Analsex (då behövdes ingen klitorisstimulans alls och hon fick oftast fontänorgasmer)

    Varför det var så kan nog varken hon eller jag svara på. Min gissning är att det är som vanligt, en kombination av mental stimulans och fysisk stimulans. Ju kåtare hjärnan blir ju mindre gnugg behöver nerverna. Kanske blir din tjej galet kåt av analsex och därmed har lättare att nå orgasm?

  • Anonym (S)

    Har tyvärr ingen bra förklaring, men så är det för mig med. Kan komma av oralsex, vibrator, fingrar osv men ALDRIG av vaginalsex. Däremot analsex, då kommer jag ordentligt. 


    Min gissning är att jag blir så sjukt kåt av analsex, därför kommer jag lättare. Det krävs så lite verkligen, kommer efter några minuter. Men annars får jag kämpa för mina orgasmer. 
    Analsex blir mer spännande och laddat på ett annat sätt eftersom jag och min partner inte har det så ofta. 

  • nickname01
    Anonym (S) skrev 2014-11-27 15:26:02 följande:

    Har tyvärr ingen bra förklaring, men så är det för mig med. Kan komma av oralsex, vibrator, fingrar osv men ALDRIG av vaginalsex. Däremot analsex, då kommer jag ordentligt. 


    Min gissning är att jag blir så sjukt kåt av analsex, därför kommer jag lättare. Det krävs så lite verkligen, kommer efter några minuter. Men annars får jag kämpa för mina orgasmer. 
    Analsex blir mer spännande och laddat på ett annat sätt eftersom jag och min partner inte har det så ofta. 


    Jag har upplevt två kvinnor som fått oerhört starka orgasmer vi analsex och jag tror det ligger mycket i vad du skriver...båda hade mycket närvaro och god förmåga att leva sig in i njutningen och blev vansinnigt kåta av analsex, dessutom beskrev dom hur den anala stimulansen ledde dom till djupare orgasmer snarare än ytliga klitorisorgasmer vilket märkte väldigt tydligt
    Volvo cutis
  • Anonym (Kille 33 år)
    nickname01 skrev 2014-11-27 15:51:35 följande:

    Jag har upplevt två kvinnor som fått oerhört starka orgasmer vi analsex och jag tror det ligger mycket i vad du skriver...båda hade mycket närvaro och god förmåga att leva sig in i njutningen och blev vansinnigt kåta av analsex, dessutom beskrev dom hur den anala stimulansen ledde dom till djupare orgasmer snarare än ytliga klitorisorgasmer vilket märkte väldigt tydligt


    Det låter onekligen härligt. Drömmer om den dagen jag får knulla henne analt tills hon kommer.
  • nickname01
    Anonym (Kille 33 år) skrev 2014-11-27 16:00:11 följande:
    Det låter onekligen härligt. Drömmer om den dagen jag får knulla henne analt tills hon kommer.
    Jag ska inte sticka under stol med att jag var tvungen att utöva "karate-självkontroll" för att lyckas! Så lyckades gjorde jag inte alltid...Man blev ju liksom tok-kåt själv
    Volvo cutis
  • Anonym (Tjej)

    Jag får orgasm lättare av analt än av vaginalt!

  • Anonym (Kille 33 år)
    nickname01 skrev 2014-11-27 16:13:42 följande:

    Jag ska inte sticka under stol med att jag var tvungen att utöva "karate-självkontroll" för att lyckas! Så lyckades gjorde jag inte alltid...Man blev ju liksom tok-kåt själv


    Menar du att det är svårt att kunna hålla på så pass länge så hon kunde njuta så länge att hon kommer utan att själv komma?

    Kan tänka mig att det är så i alla fall. Själv lyckas man väl komma efter en minut om man fick chansen någon gång.
  • nickname01
    Anonym (Kille 33 år) skrev 2014-11-27 19:40:16 följande:

    Menar du att det är svårt att kunna hålla på så pass länge så hon kunde njuta så länge att hon kommer utan att själv komma?

    Kan tänka mig att det är så i alla fall. Själv lyckas man väl komma efter en minut om man fick chansen någon gång.


    Exakt!
    Volvo cutis
  • Anonym (Kille 33 år)
    nickname01 skrev 2014-11-27 19:54:21 följande:

    Exakt!


    Förstod nästan det och jag förstår varför. ;)
Svar på tråden orgasm vid analsex