• intesomandra1

    Snurrigt värre

    Hej ja lite fjortisvarning är det ju, är drygt 30 så man borde väl vara klokare men jag vet inte behöver råd. Var på resa träffade en trevlig man, vi hade sex han var väldigt på och intresserad, jag var tyvärr bakis och kanske en aningen avvisande men han gav mig sitt nr och vi träffades igen iaf en stund, lite hångel å mys bara. Inte mer sen blev det lite konstigt när vi skildes åt, spänt och så ingen kram :P

    Sen vet jag inte vad jag gjorde för fel om det var fel, kände att det blev konstigt när vi sa hej då (var annat folk med då så vi var inte själva längre) så jag skickade ett sms med en hälsning och fick bara ett mkt kort sms tillbaka där han tackade och ville sova.
    Sen skickade jag bara ett glatt kort sms dagen efter å frågade hur det var fick inget svar så ja jag kanske borde ha släppt det där men iaf så skickade jag ett nytt sms och talade om att jag tyckte han var en go kille att jag inte hade några förväntningar och inte ville sätta press på honom och att han kan höra av sig om han vill. sen fick jag bara ett kort sms till svar om att han jobbat mycket sen har jag inte hört ngt mer och jag vill inte tjata men hur i hela friden ska jag tolka detta?? det var HAN som ville höras å träffas igen osv sen verkar det ha tvärvänt, varför gav han mig sitt nr om han inte var intresserad?? han var jättegullig och nykter när han gjorde det med annars hade jag släppt det fortare. och han svarad ju hade det inte varit mer normalt att inte svara eller säga ifrån om man ångrar sig??

    Vad gjorde jag för fel, skulle inte ha skickat ngt sms kanske eller är en del så där korta i meddelandena? det är 2 dagar sedan borde jag ge upp eller går det att rädda?, funderar på att ringa i helgen och föreslå ngn aktivitet man kan ju inte få mer än nej, vet att det är en person som jobbar mycket så vill inte vara för påflugen :P. Har haft ett lååångt förhållande innan å inte dejtat ngn efter det även om intresse funnits från andra håll så har jag inte känt att det varit rätt men jag gillade verkligen den här killen.

    Har ni några ideer? killar hur ser det ut från ert perspektiv?

    Skrattar mest åt mig som springer omkring som en kärlekskrank tonåring å hjärnan har helt lagt av :P

  • Svar på tråden Snurrigt värre
  • Lejonpojken

    Jag vet inte hur på han va egentligen att fråga efter ditt nummer, men det kan ju varit så att han frågade av ren artighet efter ligget och nu är han hemma med sin familj och vill inte alls bli störd..Hur som helst så verkar han inte intresserad längre, så glöm honom och gå vidare.

  • intesomandra1

    Jag tror du missuppfattade vad jag skrev, han gav mig SITT nr innan vi skildes åt. Det var HAN som frågade om jag var intresserad av att träffas senare hemma osv.  Men det är kanske som du säger en man som är intresserad hör av sig oavsett och som tjej bör man bara acceptera det?

  • Lejonpojken

    Det finns några konstiga regler som någon självutnämnd datingprofet hittat på om antal dagar det ska gå innan man hör av sig mm, fler losers än man kan tro följer dessa och ska du veta hur de tänker är det lika bra du läser på om dem i någon bok. 

Svar på tråden Snurrigt värre