• awiie

    Nös fick blodiga flytningar!!!!

    i fredags nös jag och det typ klickade till i nedre delen av magen/livmodern gjorde ont som f*n smärtan höll i sig i några timmar dock inte lika ont som när jag nös utan var mer som träningsvärk , ömhet?! sen när jag gick på toaletten och torkade mig såg jag att jag hade som blodiga trådar typ i flytningarna. hade sen blodblandade flytningar hela helgen med typ mensvärk. mensvärken håller fortfarande i sig från och till. vad kan detta vara?? vore jättetacksam ifall någon som varit med om liknande kunde svara :)

  • Svar på tråden Nös fick blodiga flytningar!!!!
  • Anne89

    I mitt fall berodde de blodblandade flytningarna på spruckna blodkärl (ofarligt och vanligt), låter ju rätt rimligt att en nysning skulle kunna framkalla det.. DJag fick också mer mensvärk i samband med blödningen men på akut UL fick jag se att bebisen mådde bra och i samband med det försvann även värken.

  • Anne89

    .. Skulle också skriva att alla slemhinnor i kroppen är känsligare när man är gravid eftersom man har mycket mer blod än vanligt, jag har både haft blödande tandkött och näsblod under graviditeten så egentligen är det inte så konstigt om något blodkärl spricker där nere heller! :)

Svar på tråden Nös fick blodiga flytningar!!!!