• Anonym (Snakka)

    Bisexuell

    Om man accepter att man är bisexuell vid 24 års ålder. Man har haft sex med tjejer innan, men aldrig killar. Är man oskuld på nått sätt då?

  • Svar på tråden Bisexuell
  • siamgaro

    Jag personligen tycker att det där med "oskuld" verkar vara väldigt individuellt. Om man själv tycker att man blir av med oskulden utav att man blir penetrerad utav en penis eller enbart utav smek så verkar det ju vara upp till var och en.

    Sedan finns de ju de som haft penetrerande sex men inte tycker de blivit av med oskulden förrän de varit med någon de verkligen älskar. Dock går jag väl själv efter normen att man är oskuld till man haft penetrerande sex. Men tycker även man ska få bestämma lite själv så att säga.

  • Anonym (Hingsten)

    Jag tycker att man är oskuld tills man har haft penetrerande sex antingen tagit imot eller Gett . Är själv väldigt intresserad av oralsex samt att penetrera en annan man :) vart kommer du ifrån??

  • Roze65

    Ja det definieras så, men det är verkligen ingen nackdel:)Jag är oskuld tjejer men är bisexuell, har alltid varit. Har bara inte ännu träffat rätt tjej är nu singel.

Svar på tråden Bisexuell