• Anonym (Killen)

    Hörde hennes äckliga plums i toaletten!!!

    Vill bara berätta en sak nu snabbt i förbifarten. Min tjej gick på toa och då hörde jag hur det plumsade i toaletten. Jag stod nämligen utanför dörren och lyssnade och då hörde jag detta. Helt ärligt så tyckte jag det var äckligt. Jag vet att alla bajsar osv, men jag vill inte tro att hon gör det, och jag vill inte veta som kommer ut ur hennes anal just för att jag ibland leker med hennes anal. Asså det är klart, behöver hon gå på toa så ska hon göra det, men jag vill inget veta! Sen när hon kommer ut så säger hon "jag fixade håret, därför tog det tid".... Yeah right, my ass att du fixade ditt hår. Du släppte bomber ur röven! Nu sa jag inte så men jag tänkte så.

    Nu har jag tappat sexlusten. Jag kommer inte vilja ha sex ikväll. Jag är överkänslig. Jag kommer sitta och tänka på vad hon faktiskt höll på med!


    Vet att det för er kanske låter töntigt, men jag är överkänslig för sånt. Jag gillar inte sånt. Jag blir på dåligt humör och tappar lusten för allt. Speciellt vill jag inte veta att den som jag älskar håller på med sånt. Jag vet att hon bajsar, men jag vill inget veta!!!


    Är irriterad om fan.... fan ska ja göra ?

  • Svar på tråden Hörde hennes äckliga plums i toaletten!!!
  • Anonym (ja)

    Låter lite som att du är 13 år. Du bör försöka komma ur det där beteendet och försöka accpetera hur människokroppen fungerar...

  • Nyfiken gul

    varför stod du utanför dörren för det första?  Det var väl väldigt dumt om du är känslig? 

    Ja alla kvinnor fiser, skiter, har diarre, kräks, har mens, får flytningar, kissar....   
    Det får du helt enkelt försöka komma över och leva med. 

    Du skulle kanske behöva lära dig att flickvännerna inte är några gudinnor på en  pidestal som fiser rosenblad utan högst verkliga människor med mensvärk och diarre.... 

    Hur går det den dagen en flickvän föder ditt barn? 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Pälsy Bop

    Varför står du ens och lyssnar utanför toaletten? Då får du ju skylla dig själv som hör vad hon gör, och snälla, alla skiter, gilla läget...

  • Dr Nail

    Skit i det! HAHAHHAHAHA :DDDDDD

    Fattar du? För att du pratade om att skita i din anekdot? Så det är det som är skämtet: skit i det!

    Skitsamma, jag ger upp....

  • Fjärilslarv
    Nyfiken gul skrev 2014-11-26 17:03:30 följande:

    varför stod du utanför dörren för det första?  Det var väl väldigt dumt om du är känslig? 

    Ja alla kvinnor fiser, skiter, har diarre, kräks, har mens, får flytningar, kissar....   
    Det får du helt enkelt försöka komma över och leva med. 

    Du skulle kanske behöva lära dig att flickvännerna inte är några gudinnor på en  pidestal som fiser rosenblad utan högst verkliga människor med mensvärk och diarre.... 

    Hur går det den dagen en flickvän föder ditt barn? 


    eller hur och glöm inte att kvinnor t o m har hår... huah ;)

    seriöst ts sluta lyssna när andra går på toa. 
Svar på tråden Hörde hennes äckliga plums i toaletten!!!