• Anonym (OJ!)

    Sperma på min syrras soffa-snälla hjälp!!

    Oh my god... Snälla jag behöver tips här. Jag har lånat min syster och hennes mans lägenhet nu när de har varit bortresta i några dagar. Imorgon kommer de. Jag har haft lite sexuella aktiviteter på deras tygsoffa (brun) i form av onani. Nu ser jag att det är två spermafläckar. De har "ljutits" in i tyget och jag får inte bort. Jag har lagt vatten på, Yes-diskmedel, men det funkar inte. Fläckarna är kvar! Hur får jag bort dem? Jag vet att det är mina fläckar, för jag mins att de inte fanns där. Det måste ha runnit ner sperma när jag sprutade på min mage igår på natten.

  • Svar på tråden Sperma på min syrras soffa-snälla hjälp!!
  • Anonym (Guldfisken)

    Då är det inte spermafläckar om det inte går bort med vatten. Troligen är det öronvax som du drällt med. Det kan sitta ordentligt.

  • Anonym (Hmm..)

    Testa att strö över lite bakpulver och droppa sedan lite vatten på det,
    vet visserligen inte om det funkar på just det, men det brukar gå på fläckar

  • Anonym (OJ!)
    Anonym (Hmm..) skrev 2014-11-26 19:49:40 följande:

    Testa att strö över lite bakpulver och droppa sedan lite vatten på det,
    vet visserligen inte om det funkar på just det, men det brukar gå på fläckar


    Men kommer inte tyget frätas av det? Eller att det blir degigt? För bakpulver är väl som mjöl?
  • Anonym (Jehokan)

    Var ärlig istället, säg att du satt och tokrunkade framför tv:n och att det bara flög åt alla håll, du kunde helt enkelt inte styra över det. Hon borde förlåta dig.

  • Anonym (OJ!)
    Anonym (Jehokan) skrev 2014-11-26 21:26:47 följande:

    Var ärlig istället, säg att du satt och tokrunkade framför tv:n och att det bara flög åt alla håll, du kunde helt enkelt inte styra över det. Hon borde förlåta dig.


    mm visst...för det hade ju du också erkänt.
  • PappaRune

    Använd INTE Yes!!!
    ALDRIG på tyg soffa. Den tar färgen.

    En fuktig wetex eller annan trasa. Fläckarna ska vara våta. Så Dammsuga fläckarna torra. Borde funka.
    Lyckatill!

Svar på tråden Sperma på min syrras soffa-snälla hjälp!!