• Anonym (TS)

    Får jag ingen snygg svärmor så vill jag inte ha hennes dotter.

    Jag vill ha en snygg svärmor. Jag har inte träffat den rätta tjejen ännu, men för mig är det viktigt att min svärmor är snygg! Självklart ska hennes dotter också vara snygg, men det är mycket viktigt för mig att svärmor är snygg.


    Jag må ha en annorlunda tanke, men det är så jag tycker och tänker. Jag tänder mer på tjejen jag är i förhållande med om hon har en snygg mamma.


    Varför måste kvinnor i 45-50 årsåldern se ut som stryk? Okej...det finns jättemånga som är riktigt sexiga, men just de tjejer jag träffar har mammor som ser ut som kärringar. Jag vill ha klass på min svärmor. Vill kunna gå ut med henne, käka middagar, ut och dricka etc. Min tanke är alltså inte att "köra" och "dunka på" svärmor... utan jag vill mer bara för skönhetens skull ha en snygg svärmorsa - thats it.


    Snygg svärmor = Snygg dotter = mina barn blir snygga. Jag är snygg redan, min mamma är snygg. Jag har starka gener för att få snygga barn. Likväl vill jag att min framtida fru ska ha. Och som sagt... det blir trevligare om man har en snygg svärfamilj.


    Men jag tycker det är jobbigt hur jag ska hitta rätt. Det börjar ju med att man träffar en tjej. Efter ett tag så får man träffa svärmor. Men tills dess kanske tjejen fattat känslor för mig, och när jag träffat hennes mamma och ser att hon är "ofin" så kommer jag tappa sug till min tjej. Hur fan lyckas jag ta reda på om hennes mamma är snygg redan i början på dejten? Jag kan ju inte be om att få se bild på hennes mamma redan på första dejterna...eller?

  • Svar på tråden Får jag ingen snygg svärmor så vill jag inte ha hennes dotter.
  • Anonym (svärdotter)

    Lycka till med livet TS - verkar som du har vettiga värderingar och kommer att få det lätt i livet! 

Svar på tråden Får jag ingen snygg svärmor så vill jag inte ha hennes dotter.