• Anonym (Söker Sanning)

    Snälla flickors vita lögner?

    Det sägs att ärlighet håller i längden, men hur ärliga är vi? Det skulle vara intressant att veta hur sanningsenliga eller snälla kvinnor är mot män.
  • Svar på tråden Snälla flickors vita lögner?
  • Anonym (Ärlig tjej .... I think)

    Jag har varit tillsammans med min kille i 3 hela år . Jag ljuger aldrig , säge alltid det jag har på hjärtat och inte bryr mig ifall han inte gillar det han hör . Dock så ljuger jag om två saker !! Vit lögn säger vi .

    1. När vi bråkar visar jag att jag är en bitch som skiter fullständigt i och lever livet! Fast egentligen gråter jag och inte äter så bra som jag brukar (deppar alltså) när han frågar mig , bryr du dig inte var du inte sårad över huvudtaget? Så är svaret alltid nej .

    2. När jag är sjuk / har feber och en gång fick en sjukdom berättade jag inget . Jag gillar inte att se svag ut så jag säger alltid mår bra , du behöver inte följa med mig till sjukhuset osv...

    Tänkte dela med mig ????

  • DickRex
    Anonym (Ärlig tjej .... I think) skrev 2014-11-27 02:16:45 följande:

    Jag har varit tillsammans med min kille i 3 hela år . Jag ljuger aldrig , säge alltid det jag har på hjärtat och inte bryr mig ifall han inte gillar det han hör . Dock så ljuger jag om två saker !! Vit lögn säger vi .

    1. När vi bråkar visar jag att jag är en bitch som skiter fullständigt i och lever livet! Fast egentligen gråter jag och inte äter så bra som jag brukar (deppar alltså) när han frågar mig , bryr du dig inte var du inte sårad över huvudtaget? Så är svaret alltid nej .

    2. När jag är sjuk / har feber och en gång fick en sjukdom berättade jag inget . Jag gillar inte att se svag ut så jag säger alltid mår bra , du behöver inte följa med mig till sjukhuset osv...

    Tänkte dela med mig ????


    ...men var 1 en vit lögn?
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
  • Anonym (Ärlig tjej .... I think)
    DickRex skrev 2014-11-27 02:32:03 följande:

    ...men var 1 en vit lögn?


    Vad menar du ?
  • DickRex
    Anonym (Ärlig tjej .... I think) skrev 2014-11-27 02:46:32 följande:
    Vad menar du ?
    Jo, jag tänker att en "vit lögn" är en lögn som i någon mån skonar den person som förvägrats sanningen, alternativt inte spelar någon roll för den samme. 
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
Svar på tråden Snälla flickors vita lögner?