• Anonym (Söker Sanning)

    Ärlig eller snäll? - Har storleken betydelse?

    Det skulle vara intressant att veta hur sanningsenliga eller snälla kvinnor är mot män. Har storleken betydelse?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ärlig eller snäll? - Har storleken betydelse?
  • Fröken Hepburn

    Vi har aldrig diskuterat min mans storlek. Eller jag har aldrig diskuterat storlek alls. Med någon. Den är så ointressant och obetydlig.

  • Anonym (Söker Sanning)
    Fröken Hepburn skrev 2014-11-27 05:39:44 följande:

    Vi har aldrig diskuterat min mans storlek. Eller jag har aldrig diskuterat storlek alls. Med någon. Den är så ointressant och obetydlig.


    jo, vissa tycker som du...
  • Kereza

    Jag har sagt motsatsen för att vara snäll - gör det rätt ofta faktiskt; "men älskling, det är ok, SÅ ont gör det inte, tänkt inte mer på det nu"

    Varför? För att stackarn inte kommer få mindre kuk hur vi än beter oss, så då får vi lite ta det som det är. 

    Självklart har storleken betydelse. Dock har jag aldrig träffat en kuk som var kortare än 10 centimeter, så jag vet inte hur små de ska bli innan DET har någon betydelse - men om en kuk kan bli för stor så måste den ju även kunna bli för liten. 

  • DickRex

    Betydelse??? Vad betyder det då? Så betydande att man har lämnat en man pga det, eller man inte når klimax lika lätt, eller att det bara känns bättre om den fyller ut lite bättre?


    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
  • Anonym (Jojo)

    Enda gången det inte har funkat var när den var för stor och han inte kunde använda den heller. Då gjorde jag slut.

    Så storleken kan väl ha någon betydelse men jag har aldrig träffat en man annars som inte kunnat ge mig bra orgasmer.

  • Anonym (Steve)

    Är den för lång tar den i porslinet i toan. Är den för kort pinkar man ovanpå toaringen. Så svenskt lagom är bäst.

    Kul med en ny snoppstorlekstråd! Är nog bara 5:e denna veckan!

    Puss

Svar på tråden Ärlig eller snäll? - Har storleken betydelse?