• Anonym (Över medel)

    Hård sex med stor kuk

    Min flickvän gillar att bli hårt påsatt bakifrån, det är hennes favorit och min också. Det ska vara lite "rough". Problemet är att hon får ont när jag sätter på henne hårt (djupt), trots att jag inte har en gigantisk kuk (19cm). Antar att jag kommer åt livmodertappen...

    Någon som har tips på hur jag kan lösa detta? Tycker att känslan av "hård påsättning" helt försvinner om inte mina höfter daskas mot hennes skinkor:)

    Har testat med olika vinklar men det verkar inte hjälpa.

    Ni killar med kuk längre än medel - Hur hanterar ni er apparater på ett bra sätt utan att göra illa era partners?

  • Svar på tråden Hård sex med stor kuk
  • Anonym (XXX)

    Din tönt, finns ingen som vill läsa om din lilla räka.

  • Dickie Simpkins
    Anonym (Över medel) skrev 2014-11-27 10:55:40 följande:

    Min flickvän gillar att bli hårt påsatt bakifrån, det är hennes favorit och min också. Det ska vara lite "rough". Problemet är att hon får ont när jag sätter på henne hårt (djupt), trots att jag inte har en gigantisk kuk (19cm). Antar att jag kommer åt livmodertappen...

    Någon som har tips på hur jag kan lösa detta? Tycker att känslan av "hård påsättning" helt försvinner om inte mina höfter daskas mot hennes skinkor:)

    Har testat med olika vinklar men det verkar inte hjälpa.

    Ni killar med kuk längre än medel - Hur hanterar ni er apparater på ett bra sätt utan att göra illa era partners?


    Det är för- och nackdelar med allt ju. Jag resonerar så att om hon nu gillar stora (vilket hon med bestämdhet hävdar) så får hon nog ta hela känslan (både det sköna och det som kan göra lite ont). Håller med om att det är härligast att sätta på hårt. 
  • Anonym (S)

    Jag är tjej och har samma *problem" som din flickvän. Tycker också det kan göra ont när man knullar för hårt. Men är det inte som är "charmen" med det hela? Att hårt sex ska kännas ordentligt liksom. Jag tycker absolut att smärta och njutning går hand i hand. 

    Sedan hade dock inte jag gillat att knulla det hårdaste man kan i 20 minuter, då gör det för ont och det är jobbigt. Men om man kör på variation tycker jag bara att det är sexigt när det känns och gör lite ont. 


    För mig och min pojkvän har det inte fungerat med andra vinklar iallafall. Men det finns ju olika ställningar då man kommer djupare. Ni kanske borde satsa på de ställningar då du inte kommer in så djupt i henne. Annars får väl hon rida och bestämma. 

  • Anonym (Jacka upp)

    ..hoppa upp ett jack så kan du köra på hur djupt du vill

  • Anonym (vem?)

    En del påstår att massage av slidan/livmodertappen för att lösa upp spänningar.
    Är ett sätt minska smärtan och evt leda till att hon får livmodersorgasm.

     

  • Kereza

    Har samma problem med min pojkvän, har dock ingen lösning - postar mest för att följa tråden, ifallatt någon har något bra råd :) 

  • Amoress

    Din tjej känner nog av tappen så det smärtar.
    Om ni båda gillar att det "daskar" till när du tar henne bakifrån så kanske du ka ersätta det med lite smisk I baken och inte stöta in så långt, det är förstås inte samma sak.
    Tjejer är olika, en del har tappen "långt" in och kan ta emot en monsterkuk men normalt är att tappen som jag förstår sitter en 13-17 cm in vilket gör att normal kukstorlekar inte smärtar....
    Lycka till

  • Anonym (Robert)

    Jag har "bara" 17 cm men det gör ont likväl på min fru bakifrån. Tur att hon har en fin framsida också...

  • Anonym (green apple)

    Min man är inte överdrivet lång men ibland gör det ont ibland inte. Jag läste någonstans att en av sakerna som händer vid kvinnans upphetsning är att livmodern drar sej uppåt.

    Teoretiskt borde det göra mindre ont efter ett rejält förspel då. Men jag har inte märkt något samband i praktiken.

  • Anonym (Bygghjälmen)
    Anonym (XXX) skrev 2014-11-27 11:16:46 följande:

    Din tönt, finns ingen som vill läsa om din lilla räka.


    Haha ditt behov av att klanka på andra berättar vem du är... jobba lite på din attityd.... men du har väl bygghjälp på huvudet om dagarna antar jag.. ;D
  • Anders 386

    Förstår att det är ett problem, vi har upplevt samma sak nån gång även med min normalkuk. Tror tyvärr inte att det finns nån patentmetod. I vissa fall är det en fördel att ha en mindre kuk, i vissa fall en fördel med större..  Man måste liksom anpassa sig.

  • Amoress

    Det är otroligt att se hur tjejer tar stora kukar I porrfilmer, då menar jag stora, hur man ser hela kuken glida in och dessutom ser de så nöjda ut....pprrens värld....

  • Trunk

    Böj dig över hennes rygg lite så du inte bottnar lika mycket. då är det lättare att damma på! Min tjej brukar säga att det känns bättre då


    Nyfiken
  • Anonym (Yxan)

    Som en sa

    -Bit i kudden käring, för nu hoppar vi upp ett pinnhål!

  • Anonym (njä)

    Inte världens roligaste men om du tar henne på alla fyra sätt dina händer typ platt emellan dina lår o hennes röv. Blir lite att kuken inte kommer in lika långt. Så kan passa på o smådaska emellanåt med händerna.

  • kire

    Prova att lägga ner henne, på mage när du tar henne bakifrån, du kan också ha dina ben utanför hennes i den ställningen. Passar bra om mannen är välutrustad, många med mindre halkar t.o.m. ut i den ställningen. Gillar den ställningen mycket, man kan trycka på ordentligt, dessutom - om hon gillar att bli dominerad kontrollera henne med ett grepp i håret, låsa armarna etc. Helt enkelt verkligen ta henne. En extra bonus är att det blir en härlig visuell kick också att se hennes runda skinkor med din kuk mellan under dig...

Svar på tråden Hård sex med stor kuk