• Anonym (Bkrf)

    Hur ofta får ni bekräftelse av er partner / ger bekräftelse?

    Hur ofta får ni bekräftelse av den som ni är tillsammans med och hur ofta ger ni det tillbaka? Hur ser bekräftelsen ut?

    Är ni nöjda eller hur hade ni hellre sett att det varit?

  • Svar på tråden Hur ofta får ni bekräftelse av er partner / ger bekräftelse?
  • Anonym (t)

    Varje dag får jag höra hur mycket han älskar mig och hur snygg han tycker jag är. Har ett aktivt sexliv,mycket kramar o kyssar. Jag är helnöjd
    Har inte varit med om detta tidigare. Jag säger nog inte lika ofta hur snygg han är men någon gång i veckan iaf.

  • Anonym (Hela tiden!)

    Varje dag! Många gånger!


    Vi älska varandra, uppskattar varanda och har båda behov av närhet! Så vi visar varandra det.
    stryka med handen på varandra när man går förbi
    pussa på den andre i förbifarten
    kramas alltid en lång stund innan vi somnar
    kramas och pussas alltid när vi vaknar
    talar om för varandra varje dag att vi älskar varandra.

  • Anonym (mycket ros)

    All form av ömhetsbetygelser dagligen. Sen är vi båda mycket generösa med att ge varandra beröm. Det tycker jag kanske kommer som nr ett om man pratar bekräftelse.

  • Anonym (19+ år)

    Aldrig. Kanske någon gång i månaden. Vi kysser och pussar inte varandra längre, sedan några veckor kramas vi inte heller. Det är sällan han säger att han älskar mig och jag har slutat att försöka och då slutade allting helt. Nu orkar jag inte längre. 

  • Anonym (malin)

    Min kille är väldigt bra på det där.

    Han säger ofta att han äälskar mig, kramas och pussas mycket och ger mig kkomplimanger .....

    MEN just nu är jag gravid och han vill knappt krama mig, är jätte ledsen för detta men han är ovetande.

    Förstår verkligen inte vrf han blivit så. Bebisen var noga planerad och allt.

  • Anonym (S)

    Varje dag (har varit tsm i 6 år). Vi busar, tafsar och pussas i förbifarten. Ger komplimanger och beröm i vardagen och försöker även muntra upp varandra om vardagen är grå för någon av oss. 


    Min man reser väldigt mycket i sitt jobb (150 dagar per år) och då gäller det att skriva romantiska kärleksbrev. Funkar väldigt bra för oss. 

  • MS

    Jag får bekräftelse, komplimanger mm varje dag. Har fått i över 20 år. Försöker ge tillbaka så mkt jag kan men känner mig lite obekväm att göra det i samma omfattning. Det måste komma spontant och kännas naturligt för att jag ska ge komplimanger, beröm mm. Måste kännas äkta. Så jag gör det så ofta jag kan men kanske hälften så mkt som min man.

Svar på tråden Hur ofta får ni bekräftelse av er partner / ger bekräftelse?