• Cissi2801

    gravid/inte gravid

    God torsdagskväll!

    Hoppas att alla har en riktigt trevlig kväll... Jag själv har det men är fundersam över en grej...

    Jag övergick från nikotin snus till nikotinfritt snus för någon dag sedan... Just för hälsan, ekonomin och för att jag vill ha barn i framtiden...
    Här är lite info om min menstruation:

    4-6/11 menstruation
    Nu tre veckor senare så skulle jag fått den idag, har inte kommit än...
    Sexade någon vecka efter senaste mensen, vet inte vad jag ska tro... Skall vänta ett par dagar och se ifall den kommer eller ej...

    Jag hoppas att jag skrev så bra som möjligt här, tips och råd är välkommet...

    Trevlig kväll

  • Svar på tråden gravid/inte gravid
  • Cissi2801
    Modeshi skrev 2014-11-27 19:02:26 följande:

    Har du så kort cykel vanligtvis?

    Lycka till!


    Jag får mensen en gång i månaden,

    Men det står på en app som jag har på telefonen att den skulle kommit idag...

    Men har dessvärre inte dykt upp ännu

    Tack :)
  • Modeshi

    Om du inte har så mycket koll på din cykel så kanske du ska utgå från en standard på 28 dagar med ägglossning runt dag 14.. Det ger ju mens en gång i månaden. Om din senaste mens började 4 nov så är den väl inte sen än? Då borde du vara på dag 24 idag och kanske typ 9 dagar efter ägglossning. Kan va lite tidigt att testa! Vänta några dagar till!

  • Cissi2801
    Modeshi skrev 2014-11-27 21:50:27 följande:

    Om du inte har så mycket koll på din cykel så kanske du ska utgå från en standard på 28 dagar med ägglossning runt dag 14.. Det ger ju mens en gång i månaden. Om din senaste mens började 4 nov så är den väl inte sen än? Då borde du vara på dag 24 idag och kanske typ 9 dagar efter ägglossning. Kan va lite tidigt att testa! Vänta några dagar till!


    Okej, ska göra det. Har sett konstiga flytningar nu under kvällen
Svar på tråden gravid/inte gravid