• Anonym (WHY)

    VAD TÄNKER NI NÄR NI SER....

    Vad tänker ni när ni ser en ung mamma med barnvagn o cigg i handen?
  • Svar på tråden VAD TÄNKER NI NÄR NI SER....
  • Anonym (Hmmm)

    Att hon är för ung och omogen för att skaffa barn + synd om bebisen!

  • Anonym (WHY)
    Anonym (Hmmm) skrev 2014-11-27 19:22:14 följande:

    Att hon är för ung och omogen för att skaffa barn + synd om bebisen!


    För att???

    Varför är de synd om bebisen??? eller barnet?
  • Långbenopluto
    Anonym (WHY) skrev 2014-11-27 19:34:13 följande:
    För att???

    Varför är de synd om bebisen??? eller barnet?
    Förstår du verkligen inte det??

    Jag håller med inlägg 1.
  • Anonym (Illa)

    Jag tänker tyvärr WT och att det är någon lågutbildad tjej från en förort.

  • Anonym (mm)

    Jag har sett det i Frankrike, där går pinnsmala mammor i alla åldrar med barnvagn och cigg i handen.

  • Anonym (Jen)

    Äckligt av henne. Nonchalant och lågutbildad. Bryr Sig inte om barnets bästa.

  • Ann Cistrus

    Fan alltså, jag ser rött! 

    Man skaffar ett barn som man förbinder sig till att ta hand om och vara där för samtidigt som man röker sig själv till döds? Höjden av egoism. 

    /Mvh en vars pappa rökte ihjäl sig


    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Anonym (jadu)

    Tänker att dom borde visa hänsyn och iallafall röka 20 meter bort.. Men ska ja vara ärlig skulle ja säkert göra likadant om ja hade bråttom nånstans och var jätte röksugen..  WT ocg outbildad tänker ja inte alls faktiskt finns röker från alla klasser.

  • Anonym (3barnsmor)

    "Jävla idiot som röker när hon har barn!" skulle jag tänka.

  • Anonym (Oavsett)

    Oavsett ålder eller kön på föräldern tycker jag det är äckligt med ciggaretter  . Jag skulle verkligen inte bry mig om åldern på mamman . Då det finns äldre mammor samt pappor som också gör detta .

  • Amanda84

    Jag såg faktiskt en ung mamma för några veckor sedan med en cigg i handen som samtidigt körde barnvagn.

    Då tänkte jag: "Hoppas att hon blir lika begåvad som min man när hon blir äldre, så att hon spontant ber barnets andra förälder att köra vagnen en stund medan hon går fem meter bakom och röker, alternativt väntar tills hon är hemma, trots att röksuget är så starkt att man börjar bli förvirrad."

  • taquine

    Versalhennen är igång ser jag , Jag hade naturligtvis tyckt det sett väldigt billigt och tacky ut , och sen om det varit toppat med namnskylt med Chewin/ Cazzandra samt mysbyxor ja då hade det ju varit så WT något kan bli..
    Sen hade jag nog glömt alltihop, orka bli så indignerad att man skapar x antal trådar om det. ..;)

  • Anonym (Illa)
    Anonym (jadu) skrev 2014-11-27 21:19:15 följande:

    Tänker att dom borde visa hänsyn och iallafall röka 20 meter bort.. Men ska ja vara ärlig skulle ja säkert göra likadant om ja hade bråttom nånstans och var jätte röksugen..  WT ocg outbildad tänker ja inte alls faktiskt finns röker från alla klasser.


    Finns finns det ju men rökning är STARKT representerat av underklassen idag.
Svar på tråden VAD TÄNKER NI NÄR NI SER....