• malm789

    Rik kille vill skämma bort ung tjej.

    Hej jag är en ung kille på 28 år snart :)

    Har en ganska liten kuk på 15 cm.

    Jag skulle vilja träffa en ung tjej som jag kan skämma bort ordentligt. Jag vill träffas och ha sex men även bara kunna umgås med dig bjuda dig på romantiska middag mm.

    Jag ser gärna att du är ung då jag helt enkelt tänder mer på det. 18-24 år ca beroende lite på utseendet vill bara du ser ung ut.

    jag själv ser bra ut enligt andra :) Dock har jag ganska liten kuk och tycker det är lika bra att säga det direkt så inga pinsamheter uppstår. Tycker det är bättre att det är klart direkt.

    Nu vill jag hitta en tjej som jag kan skämma bort. Hoppas vi hörs och ses inom en snar framtid. Vill hålla vårt förhållande privat och diskrett. Hoppas du finns där ute som vill bli behandlad som en prinsessa av en trevlig ung kille.

    Skicka ett meddelande till mig på min mejl så hörs vi mera.

    malm789@outlook.com

  • Svar på tråden Rik kille vill skämma bort ung tjej.
  • dirty88

    Fan va jobbigt att ha sådär liten kuk. Lol 15cm. Knappt värt att knulla då. Pinigt värre. Fattar att du måste pröjsa för att få ligga.

    Shit va pin.

    Ps. jag är en tjej på 19 år med stora fylliga bröst och söker efter en sugar daddy. Du kan PMa mig. OBS du måste först sätta in ett relativt stort startkapital på min paypal simonsvensson@paypal.com så jag vet att jag kan lita på dig. 

    Pps. Min favoritstorlek på kukar är 15cm. Ds.

  • Anonym (ung men icke dum..)

    Du kan inte vara seriös. Lugn, hitta en tjej du vill skämma bort ute någonstans. Akta dig för att bli uttjatad..

  • Anonym (Mackan)

    TS! Prata med dina kompisar att dom ska hjälpa dig att hitta någon tjej och följ med kompisarna ut på krogen.

    Du ska kanske inte prata med dina "ordinarie" kompisar utan med någon/några som du inte träffar så mycket.

    Jag var i en liknande sits (ungefär samma ålder, aldrig haft något förhållande), för ca 15 år sedan, som du är i nu. Jag hade många gånger varit ute på krogen med mina bästa polare, men aldrig träffat någon tjej mer än någon timme.

    Jag pratade med en tjejkompis om att hon skulle hjälpa mig att hitta en tjej. Jag hade varit med den kompisen ut på krogen någon gång tidigare. En eftermiddag så frågade hon och hennes kille om jag skulle med ut, jag sa nej men dom tjatade så jag sa tillslut ja.

    Vi möttes upp ute på krogen, jag tjejkompisen, hennes kille, några till som jag kände lite plus en tjej jag inte kände. Vi satt först vid ett bord med något att dricka, sedan gick alla upp å dansade, men en efter en "försvann" tillslut var det bara jag och den tjejen som jag inte kände. När krogen stängde så följde jag med tjejen hem till ytterdörren, där bjöd hon in mig, natten slutade med att jag sov över, dagen efter åkte jag inte hem förrän vid 19-tiden. Ca sju månader senare flyttade vi ihop (på papperet), efter ytterligare sju månader förlovade vi oss. Därefter följde giftemål, tre barn och villa.

  • Anonym (Mackan)

    Kan tillägga att jag och tjejen fick senare reda på att det var planerat vi två skulle bli ensamma ute på dansgolvet.

    Flera i "gänget" har fortfarande kontakt med varandra. Första åren efter den kvällen så träffades vi och åt middag ute på restaurang.

Svar på tråden Rik kille vill skämma bort ung tjej.