• Anonym (Happ)

    vad gör jag för fel?

    Jag lagar mat, tvättar, diskar, städar, fixar, håller mig ständigt fräsch, bytt ut halva min garderob från slitna alt. "Mindre fina" kläder.. Jag skickar nakenbilder, har alltid snygga underkläder när han kommer hem, boostar med energidrycker hela dagarna för att orka med allting då jag sover dåligt på nätterna. Jag låter han alltid sova ut på helgerna, försöker aldrig klaga trots att han viker strumpor ut och in och lägger snus på nattduksbordet, eller att han lämnar smutsiga avtryck på dörren in till toan efter att han meckat med sina bilar. Jag låter han göra vad han vill, köpa i princip vad han vill, jag bidrar även ekonomiskt och vi har det bra ställt, det saknas aldrig mat eller att vi måste vända på varenda krona för att klara oss.

    Men han vill inte ligga.. Han säger senare, men de där sen kommer aldrig. Han skaffar alltid nya saker att göra, och åker alltid hemifrån och kommer hem sent. Jag hjälper till och med till i han och en väns firma för att på nåt vis visa att jag verkligen vill de här... Men jag e helt slut på idéer nu, har ingen lust till nånting. Vafan ska man göra i en sån här situation egentligen? Jag vill va lycklig, med honom, men de som e de viktigaste för mig i en relation får jag inte.. Vet inte vad mer jag ska göra nu, nån som har tips på vad man kan göra?

  • Svar på tråden vad gör jag för fel?
  • Nyfiken gul

    sluta gör allt du gör så får du  nog se att du får ligga. ... 

    Och jo, jag menar det faktiskt.     


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Jo)

    Håller med Nyfiken Gul. Du TS verkar ha vridit ut o in på dig själv fullständigt, nu kanske det är dags att göra tvärtom.

    Sen kanske du skulle försöka luska i VARFÖR han inte vill ligga också. Har du det?

  • neverpreggo

    Du har blivit hans slav. Varför låter du dig utnyttjas så? Ta ett snack med karln om vad fan som är fel eller gå därifrån.

  • taquine
    neverpreggo skrev 2014-11-27 23:46:36 följande:
    Du har blivit hans slav. Varför låter du dig utnyttjas så? Ta ett snack med karln om vad fan som är fel eller gå därifrån.
    Precis! Och vem fan blir sugen på att ligga ? 
    Goodness me
  • Ganyca

    Håller med övriga.

    Fråga vad som är fel/varför han inte vill ha sex/prata ut om saken.

    SLUTA fjäska, tjata, försöka, invitera, antyda, bry dig - bli mer självständig, börja klä dig som du vill och i det du känner dig bekväm i så ska du se att han kommer krypandes efter ett tag :p 

    Och om inte... fundera på om du kan leva på det viset och isf acceptera att det är sådan han är och att det är så ert liv tillsammans kommer se ut, eller gå vidare utan honom och hitta någon du passar bättre ihop med. 

  • Nyfiken gul

    eftersom du gör allt för honom och ändå inte får ligga så kanske det är dags att tänka efter lite .  Det hjälper inte att göra allt och då måste du ändra strategi. 

    Vem var du innan ni träffades?  Vem var tjejen han blev intresserad av och tyckte om att ha sex med? 

    Du har blivit en hushållerska, en extra mamma, en som ständigt är trött och utsjasad och ser inte alls ut som den han träffade från början- varför skulle han vilja ha sex med en sån? 

    Du är vuxen - tänk lite nu.... 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden vad gör jag för fel?