• Anonym (relatera)

    Visst är detta en liten rumpa?

    Nu är det ju så att jag är lite försiktig att posta halvnakna bilder på riktiga kvinnor då det kan uppfattas som stötande, så det är därför jag istället ger ett exempel på en bakdel som mycket väl skulle kunna vara riktig - men som inte är det. Dessutom slipper man då prat om vem rumpan tillhör, eller ännu värre - tiggarmejl om att få se fler bilder.

    Men visst skulle denna bakdel, om den var riktig, klassas som en väldigt liten stjärt? Alltså i princip en vältränad mansrumpa?

    Jag har nämligen lite att relatera till (inte mig själv)...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Visst är detta en liten rumpa?
  • Anonym (relatera)
    Anonym (!) skrev 2014-11-28 03:58:57 följande:

    wtf?

    vad är detta för skit?


    Varför så aggressiv?

    Istället för att visa en riktig bakdel som kanske både är stötande och dessutom leder in på spår om jobbiga följdfrågor, så kan man visa något som går att relatera till istället.
  • Anonym (rultig)

    Det där är absolut ingen liten rumpa, tycker tvärtom att den ser lite blekfet ut.

    Mullig, absolut. Kanske till och med lite fläskig.

  • Anonym (hmm)

    ..så det är sånt här dagens 14 åringar fantiserar om? Va inte underklädessidorna i elloskatalogen lite bättre ändå..

  • Anonym (rultig)
    Anonym (hmm) skrev 2014-11-28 09:14:07 följande:

    ..så det är sånt här dagens 14 åringar fantiserar om? Va inte underklädessidorna i elloskatalogen lite bättre ändå..


    Haha, tror inte du har så bra koll på "dagens 14-åringar". ;)
  • Anonym (Va?)

    Jag har svårt att relatera till den då den är tecknad. Den är varken benig eller fläskig - den är pixlad. Är det du som brukar starta trådar på diverse forum om rumpor på karaktärer i tv-spel?

  • Anonym (relatera)
    Anonym (Va?) skrev 2014-11-28 09:35:27 följande:

    Jag har svårt att relatera till den då den är tecknad. Den är varken benig eller fläskig - den är pixlad. Är det du som brukar starta trådar på diverse forum om rumpor på karaktärer i tv-spel?


    Har du svårt att relatera till allt tecknat, eller gäller det bara rumpor?

    Om du till exempel ser en film med tecknade figurer, har du svårt att relatera till dem?
  • Anonym (rultig)

    Förstår inte riktigt hur man får den där rumpan till att vara "liten" för övrigt. Räcker med att man tittar på den en tiondel så ser man direkt att det är en, som man säger i Skåne, "präktig stjärt". Skrattande

  • Anonym (medel)

    Idioter ni som tycker den e stor, den ser liten-medel ut! Ni har inte sett STOR ..

  • Anonym (rultig)
    Anonym (medel) skrev 2014-11-29 11:43:05 följande:

    Idioter ni som tycker den e stor, den ser liten-medel ut! Ni har inte sett STOR ..


    Hon har en stor rumpa. Vet inte vilken världsdel du kommer ifrån, men här definierar man inte "stor" som enorma fläskarslen.
Svar på tråden Visst är detta en liten rumpa?