• Anonym (Pelle­)
    Äldre 28 Nov 12:38
    4318 visningar
    19 svar
    19
    4318

    Hon har sex med mig när jag sover!

    Min flickvän har någon slags dragning till min penis när jag sover. Hon säger att min penis är speciellt hård i sömnen hårdare än annars så hon vill passa på även då då det tydligen känns speciellt.

    Jag sover tungt men vaknar efter en stund av att hon gränslat mig. När vi har sex i vanliga fall brukar jag dra ur för att hon hatar kondomer men då jag precis vaknat och är omtöcknad kan jag missa det särskilt som hon är överst och är ganska dominant i sin personlighet. Jag är även orolig för att hon skall bli gravid.

    En gång har jag blivit lite rädd alldeles nyvaken och kastat av henne innan jag kom då hon bara fortsatte fast jag sa sluta så att hon landade på golvet och stukade handleden och slog huvudet i nattduksbordet då blev hon skitförbannad.

    Det här känns lite fel och udda och känns nästan lite åt våldtäktshållet. Men jag älskar henne ändå. Är det här normalt?

  • Svar på tråden Hon har sex med mig när jag sover!
  • Äldre 28 Nov 12:39
    #1

    Nej det är inte normalt att fortsätta efter du sagt att du inte uppskattar det.

  • Anonym (nej)
    Äldre 28 Nov 12:40
    #2

    Att ha sex med någon som inte är med på det är aldrig okej, någonsin.

  • Anonym (Mia)
    Äldre 28 Nov 12:42
    #3

    Nej inte ok! Du har inte samtyckt.

  • Äldre 28 Nov 12:43
    #4

    Normalt? Det kan jag inte säga så mycket om. Det är våldtäkt i vilket fall som helst och det är inte ok.

  • Äldre 28 Nov 13:04
    #5

    Jag vet inte vad det är men normalt är det f-n inte. lol

  • Anonym (Neeej­)
    Äldre 28 Nov 13:08
    #6

    Nej, det är inte alls ok.. Det kan i vissa förhållanden ses som sexigt och kul att bli väckt så, men det är det inte när du visat och berättat att du inte är med på noterna. Hon utnyttjar ju dig. Dessutom låter det som att hon försöker bli gravid snarare än tycker det känns så himla annorlunda.

  • Äldre 28 Nov 14:44
    #7

    Det är våldtäkt.

  • Äldre 28 Nov 21:09
    #8

    Det 'är inte okej någonstans av henne att göra så och min spontana tanke är att hon fortsätter trots nej för att hon VILL bli gravid.. 

  • Anonym (Rebec­ca)
    Äldre 28 Nov 23:09
    #9

    Är du inte okej med att ha sex när du sover är det en väldtäkt din flickvän utsätter dig för.

  • Äldre 28 Nov 23:45
    #10

    Som de ovan skriver, så länge du inte är med på det är det våldtäkt. Funderar också på om hon försöker göra sig gravid.

  • MrFahr­enheit
    Äldre 28 Nov 23:57
    #11

    Nej, det här är inte OK.

  • Anonym (D)
    Äldre 29 Nov 00:10
    #12

    Hade du varit tjej och skrivit detta inlägg hade du fått kommentarer som:

    VÅLDTÄKT!!!!! Vilket äckel!

    Anmäl! Lämna nu!

    Vilket svin!

  • Anonym (Fyll i anonym signat­ur)
    Äldre 29 Nov 00:21
    #13

    Vilken underbar flickvän du har. Önskar jag hade en likadan.


    Du måste vara rädd om din guldklimp så hon inte blir skadad!!! Är ju snudd på  misshandel, det som hände, stukad handled och islaget huvud. Stackars!


    Ja, jag vet att det var ett olycksfall, men ändå.
    Funderat på att låta sterilisera dig om du är orolig och ovillig?

  • Anonym (Z)
    Äldre 29 Nov 16:52
    #14
    Anonym (D) skrev 2014-11-29 00:10:50 följande:

    Hade du varit tjej och skrivit detta inlägg hade du fått kommentarer som:

    VÅLDTÄKT!!!!! Vilket äckel!

    Anmäl! Lämna nu!

    Vilket svin!


    Det är ju det folk skrivit; att hon våldtar honom. Har du inte läst tråden?
  • Vitrys­k hockey­hjälte
    Äldre 29 Nov 21:48
    #15
    Anonym (Fyll i anonym signatur) skrev 2014-11-29 00:21:08 följande:

    Vilken underbar flickvän du har. Önskar jag hade en likadan.


    Du måste vara rädd om din guldklimp så hon inte blir skadad!!! Är ju snudd på  misshandel, det som hände, stukad handled och islaget huvud. Stackars!


    Ja, jag vet att det var ett olycksfall, men ändå.
    Funderat på att låta sterilisera dig om du är orolig och ovillig?


    Är du dum i huvudet?
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Anonym (Fyll i anonym signat­ur)
    Äldre 30 Nov 01:33
    #16
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-11-29 21:48:17 följande:
    Är du dum i huvudet?
    Är det dumt att vara aktsam om flickvänner så de inte skadas? Är du en sån där som slår kvinnor?
  • Vitrys­k hockey­hjälte
    Äldre 30 Nov 10:38
    #17
    Anonym (Fyll i anonym signatur) skrev 2014-11-30 01:33:03 följande:
    Är det dumt att vara aktsam om flickvänner så de inte skadas? Är du en sån där som slår kvinnor?
    Svaret på min fråga är alltså ja. Det framgick i och för sig redan tidigare, men man bör alltid dubbelkolla.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Anonym (beppe­)
    Äldre 30 Nov 11:03
    #18
    Anonym (Fyll i anonym signatur) skrev 2014-11-30 01:33:03 följande:
    Är det dumt att vara aktsam om flickvänner så de inte skadas? Är du en sån där som slår kvinnor?
    Hur gör du nu denna kopplingen. Drömmer

    Det här måste du bara förklarar den vetenskapliga kopplingen till oaktsamhet och kvinnomisshandlare.Kaffe

    JA jag har tid att läsa och JA det finns plats på servern för ditt kommande vetenskapliga inlägg..Flört

    Tror nästan vi har nobel pristagare på G härSkål

    Är sååå nyfikenTungan ute
    _____________________________________________

    I övrigt kan man nog ana att det blir en del kvinnor också, som åker dit för våldtäkt vid en framtida "samtyckeslag"

    Men den som lever får seSkrattande
  • Äldre 30 Nov 13:27
    #19
    Anonym (Pelle) skrev 2014-11-28 12:38:10 följande:

    Min flickvän har någon slags dragning till min penis när jag sover. Hon säger att min penis är speciellt hård i sömnen hårdare än annars så hon vill passa på även då då det tydligen känns speciellt.

    Jag sover tungt men vaknar efter en stund av att hon gränslat mig. När vi har sex i vanliga fall brukar jag dra ur för att hon hatar kondomer men då jag precis vaknat och är omtöcknad kan jag missa det särskilt som hon är överst och är ganska dominant i sin personlighet. Jag är även orolig för att hon skall bli gravid.

    En gång har jag blivit lite rädd alldeles nyvaken och kastat av henne innan jag kom då hon bara fortsatte fast jag sa sluta så att hon landade på golvet och stukade handleden och slog huvudet i nattduksbordet då blev hon skitförbannad.

    Det här känns lite fel och udda och känns nästan lite åt våldtäktshållet. Men jag älskar henne ändå. Är det här normalt?


    Det är inte bara som det känns när du beskriver det som våldtäkt. Det är en våldtäkt!
    Du har sagt nej. Du har inte samtyckt till det här och då är det våldtäkt.
    Jag undrar,precis som flera andra,om inte din flickvän vill bli gravid och därför försöker när du sover. För att hon vet att du inte vill,men inte kan säga nej när du sover.

    Jag tycker du borde anmäla henne,om jag ska vara ärlig. Det här är varken ok eller normalt.
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Hon har sex med mig när jag sover!