• Anonym (Tjohe­j)
    Äldre 28 Nov 18:44
    673 visningar
    3 svar
    3
    673

    Är jag för svartsjuk på min sambos relation till sin sons mor?

    min sambo har en så konstig relation till hans ex som han har en son med. Hon har inte kommit över honom och vill ha tillbaka han även fast han varit otrogen mot henne med många olika tjejer. Även haft förhållande bakom hennes rygg med mej. Han säger att han aldrig älskat henne och hatar henne för att hon beslutade sej att behålla barnet när hon fick veta att hon var gravid. Han ville verkligen inte ha barn men såklart nu älskar han sin son över allt annat. Det som gör mej vansinnig är att hon kallar mej alla möjliga svärord och kärleksförklarar sej hela tiden till honom när de pratar på telefon. Hon ältar deras relation och varför han gjorde så mot henne..

    Men det sjuka är att han ändå har ringt och bett henne om taxi nummer en gång när vi bråkade och de var "slut".- hans ursäkt var att hon var senaste personen som ringde honom. Och vem kan han ringa den tiden mitt i natten och be om numret till taxi? Det är hur han förklarar det...

    Det är massor av andra saker som dyker upp hela tiden. Nyss kom jag på honom att han undanhöll två viktiga saker för mej. Det var saker som han pratat med henne om och inte berättat för mej för att slippa bråk.

    Just detta när jag får reda på det och att han undanhållit det för mej gör mej bara mer misstänksam. Hon skulle aldrig berätta sanningen för mej med all rätt pågrund av vad jag gjorde mot henne när hon var tillsammans med honom.. Som man bäddar får man ligga? Håller på bli galen!

  • Svar på tråden Är jag för svartsjuk på min sambos relation till sin sons mor?
  • Anonym (näää.­..)
    Äldre 28 Nov 19:27
    #1
    +1

    Efter vad du berättar om din kille så låter han ju inte som den pålitligaste  i kommunen precis. En sån skulle jag inte vilja dela min framtid med. Han har väl redan visat vad han går för?

  • Anonym (Vvcgh­äjhhg)
    Äldre 29 Nov 04:21
    #2
    +1

    Vem han skulle kunna ringa mitt i natten för taxi nr? Ööhhh 118 118? Googla kanske?

  • Anonym (HeltG­alet)
    Äldre 29 Nov 04:50
    #3
    +2

    Han var otrogen mot henne med flera andra tjejer och hade ett förhållande med dig bakom hennes rygg,..varför tror du att han är trogen mot dig? Vill du verkligen leva med en sån "man"?

Svar på tråden Är jag för svartsjuk på min sambos relation till sin sons mor?