• Lady_SW

    vi som inte mår illa eller har massa symtom

    Det är ju väldigt många som skriver hur illa dom mår, jag är inte en av dom. Kan ju låta skönt, men ibland är det oroande. Är det verkligen någon där inne nu då? Jag känner ju inget...
    Mina symtom jag har är en väldigt molande värk, som mensvärk x 10, men inte ens varje dag. Det känns i ländrygg, underliv och tjejmagen. De dagar jag har det brukar jag känna av det 2-3 ggr. Annars är jag extremt trött på kvällarna, men inte alla. Jag har väl kanske kissat lite oftare. Fler som inte har så mkt känningar? (Jag är i vecka 7)

  • Svar på tråden vi som inte mår illa eller har massa symtom
  • fannybk

    Jag hadr inga känningar för än v 8 då jag började må illa. Det höll i sig i två veckor sedan mådde jag bara lite illa morgonen innan jag fått i mig frukost. Var glad så länge ni slipper illamåendet! Jag mådde som sagt bara illa i två veckor (och då spydde jag inte ens) men fy fan för det. Fattar inte hur andra som mår illa betydligt längre orkar...

  • Lady_SW

    Jag tycker det är skönt, men också lite oroande ibland. Man vill liksom gärna bli påmind att någon är där inne

  • VanillaCoke
    Lady_SW skrev 2014-11-28 20:58:37 följande:

    Jag tycker det är skönt, men också lite oroande ibland. Man vill liksom gärna bli påmind att någon är där inne smile2.gif


    Känner likadant här! :p
  • IamtheRose

    Hej!
    När jag var gravid med sonen förra året var det jag oroade mig allra mest för i början av graviditeten att jag inte hade mycket symptom. Definitivt inget illamående eller ens extra hunger.

    Det var absolut ingen fara, har en pigg och frisk ettåring här hemma nu. Jag är gravid igen (mycket tidigt) och även denna gång har jag inga symptom (än så länge iaf) men denna gång tänker jag NJUTA av att slippa de dåliga sakerna med graviditeten!

  • kyssen

    Inga större symtom jag heller. Lite mensvärk då och då. Känt av lite yrsel oxå, men inget illamående som sist ännu. Skönt!

    Är i v 7.

  • Santin

    Jag hade inget illamående ingen trötthet inga symtom alls fören vecka 30 då det var dom varmast i somras. Då svällde jag upp som en ballong.

  • Wiesz

    Är i vecka 9.
    Ömma bröst (om man tar i dom, eller när man tar av bhn på kvällen), lite tröttare på dagarna. Men that's it. 
    Hoppas man inte får käka upp det senare under graviditeten med svår halsbränna, foglossning eller liknande..

  • Lady_SW

    Jag tror också vi ska vara lyckliga att vi slipper jobbiga symtom. Jag hoppas också man slipper äta upp det senare med foglossning och annat jobbigt

  • Lantis86

    Kan haka på här också.. Är 10+0 idag, har inte kännt nått på hela grav. Drömmer sjukt mycket och måste upp på natten och kissa, annars inget:P Har haft 4 mf innan, då har jag kännt jätte mycket, men inte den här gången. Var på VUL senast igår och allt såg jätte bra ut:)

Svar på tråden vi som inte mår illa eller har massa symtom