• Anonym (?)

    Min vän bjuder hem oss och nu är han iväg och knullar

    Jag och min tjej besöker idag min kompis. Vi har åkt många mil för att komma hit och vi tänkte stanna hela helgen. Min tjej träffar honom för första gången. Då hon och jag är nya ihop så sa jag till min kompis innan att sköta sig och så... Vill ju inte att vi gör fåniga intryck av oss just för att det är lite känsligt när man är ny ihop.

    Hur som helst. Vi sitter hos honom i en timme. Sedan får han sms och sms:ar i full fart. Sedan säger han till mig att han ska iväg och knulla en brud. Så...ja, han tog sin jacka och nu är han iväg och knullar. Så nu sitter jag och min tjej hemma hos honom och väntar. Snacka om att inte kunna ta hand om sina gäster. Min tjej tycker detta är jättekonstigt. Pinsamt! Ska fan ta ett allvarligt snack med honom när han och jag är själva sen. Borde jag göra det?

  • Svar på tråden Min vän bjuder hem oss och nu är han iväg och knullar
  • Anonym (hmm)

    Mjo, nja kanske.


    Det du inte bored gjort var att be honnom uppföra sig. Vem tror du att du är. Det är han väl tillräckligt smart för att fatta snacka om att göra bort sig.


     


    Kan tycka att det är lite dålig stil av honnom att dra, men åandra sidan kanske inte.


    Tycker gott du kan ta en promenad och typ förklara att det är ju kul att vara här och så men kanske roligare om vi hinner ses.


    Sen kan det ha varit så at han eg bara ville träffa och umgås med dig och inte riktigt kände sig helt bekväm med att ha en par dejt utan dejt sås.

  • Anonym (annie)

    Alltså vem är din kompis egentligen- bygdens dial-a-dildo?

    Jag bedömer folk lika mycket efter deras val av vänner som efter hur de själva är så om jag vore tjejen är det rätt tveksamt om jag hade satsat pengar på dig efter det där, måste jag säga...

  • Anonym (?)
    Anonym (hmm) skrev 2014-11-28 22:13:36 följande:

    Mjo, nja kanske.

    Det du inte bored gjort var att be honnom uppföra sig. Vem tror du att du är. Det är han väl tillräckligt smart för att fatta snacka om att göra bort sig.

     

    Kan tycka att det är lite dålig stil av honnom att dra, men åandra sidan kanske inte.

    Tycker gott du kan ta en promenad och typ förklara att det är ju kul att vara här och så men kanske roligare om vi hinner ses.

    Sen kan det ha varit så at han eg bara ville träffa och umgås med dig och inte riktigt kände sig helt bekväm med att ha en par dejt utan dejt sås.


    Öhhh?? Vem fan tror du att du är? Jag förmodar att du är någon feminist som inte accepterar att man säger ett ord till dig. Avtändande!

    Jag och min kompis har tight relation-vi säger vad vi vill till varandra. Jag vet inte vad för torr relation du o dina vänner har men hos oss är det vanligt att vi säger saker till varandra för att hjälpas åt och göra situationen bra för varandra. Inget fel med det!
Svar på tråden Min vän bjuder hem oss och nu är han iväg och knullar