• scrapparlotta

    Trådlösa högtalare, är denna bra?

    Tänkte ge mina barn en trådlös högtalare så dom kan lyssna på spotify i sina rum nu när dom har spotify i sina mobiler. Men vilken ska jag köpa tro??

    Har hittat denna på elgiganten...

    www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tradlosa-hogtalare-och-dockning/BUDDYPI/jensen-buddy-bluetooth-hogtalare-rosa

    Nån som har den?? Är den bra? Eller är en sån för liten att ha i sina rum?

  • Svar på tråden Trådlösa högtalare, är denna bra?
  • Demmpa

    Om det är tänkt att dom bara ska ha högtalarna igång när dom är på sina rum och inte när dom är ute i naturen så skulle jag satsa på några som inte har inbyggt batteri utan är nätkopplade hela tiden.

  • scrapparlotta
    Demmpa skrev 2014-11-30 09:01:54 följande:

    Om det är tänkt att dom bara ska ha högtalarna igång när dom är på sina rum och inte när dom är ute i naturen så skulle jag satsa på några som inte har inbyggt batteri utan är nätkopplade hela tiden.


    Ok...kanske är bra. Ja för dom ska bara vara i deras rum. Får leta vidare.....

    Är det nån som har förslag på några bra bluetooth högtalare så tipsa mig gärna. Pris runt 800 kr...
  • Frontline
    Demmpa skrev 2014-11-30 09:01:54 följande:
    Om det är tänkt att dom bara ska ha högtalarna igång när dom är på sina rum och inte när dom är ute i naturen så skulle jag satsa på några som inte har inbyggt batteri utan är nätkopplade hela tiden.
    Den högtalaren som TS länka till drivs även med nätström...

    Vi köpte en kompaktstereo till ena barnet istället den har blåtand så man kan streama från exempelvis Spotify
    Denna köpte vi kostade visserligen 200:- mer  en du satte som budget men jag tror det ger lite mer för pengarna...
    www.siba.se/ljud/stereo-och-radio/kompaktbarbarstereo/andersson-cts-2-2-110788
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Trådlösa högtalare, är denna bra?