• Anonym (Hej)

    Snygg?

    Enligt dig, är jag snygg? 

  • Svar på tråden Snygg?
  • MrFahrenheit

    Enligt mig så tycker jag att du ska gå och lägga dig...

  • Sloth

    Hahaha men ts.. varför en så konstigt tagen bild där du knappt syns?
    Av det lilla jag kan se så är svaret på din fråga - Nej, jag tycker inte att du är snygg.

  • Anonym (Gckllö.löäö.)

    Nej, du ser ut som ett träsktroll.

  • Anonym (herregud)

    Nej, du är typ 10 år och visar redan halva nakenheten.

  • Anonym (Lol!!!)

    Haha svenska avundsjukan. Hur fan orkar ni kärringar! Ni är säkert själva fula som stryk.

  • taquine
    Anonym (Lol!!!) skrev 2014-11-29 02:06:40 följande:
    Haha svenska avundsjukan. Hur fan orkar ni kärringar! Ni är säkert själva fula som stryk.
    Japp det är vi, men så lägger vi inte ut oss själva på bild på fl heller , helst inte i en sån ful t-shirt
  • Anonym (herregud)
    Anonym (Lol!!!) skrev 2014-11-29 02:06:40 följande:

    Haha svenska avundsjukan. Hur fan orkar ni kärringar! Ni är säkert själva fula som stryk.


    Hur vet du att vi är svenska och kärringar?
    Jag är rätt snygg faktiskt. Men varför lägga ut en halvnaken bild typ? Dessutom syns ju inte ansiktet knappt?
  • Anonym (Hm)

    Du ser ut som ett barn, typ 13-14 år och behöver några fler år för att fylla ut till en mer vuxen kropp. Kan inte se något sexigt i en barnkropp

  • MrFahrenheit
    Anonym (Lol!!!) skrev 2014-11-29 02:06:40 följande:

    Haha svenska avundsjukan. Hur fan orkar ni kärringar! Ni är säkert själva fula som stryk.


    Jag är både vacker och för jäkla ful på en och samma gång. Där har du en svensk persons mentalitet i ett nötskal.

    I Sverige handlar det om att vara ödmjuk samtidigt som man ska vara öppen...
Svar på tråden Snygg?