• Äldre 29 Nov 05:36
    375 visningar
    1 svar
    1
    375

    berätta lite tips:

    hej alla gravida! är i v16 nu. min andra graviditet, trots att det är min andra graviditet så kommer jag inte ihåg hur hade jag suttit framför dator när jag var i soffan, var tidigare skönt att få dator vid naveln liggandes på mig, nu kan jag inte det ngt längre :( har sjuka sammandragningar o foglossning så kan inte sitta uppe med ryggen, vår bord är ganska låg så till o med när man smyger sig att äta i soffan o kolla på tv är det bekvämt att ha ryggstöd, utan det klarar jag inte av ngt.kommer inte ihåg hur jag klarade mig med min första graviditet att vara vid dator, men jag har lite komplicerad graviditet just nu, är bara v 16 som sagt o känner min kropp som jag vore vara v 37 gången nu. jätte jobbigt, lagt en kudde baki min rygg o det hjälper mig knapt... vad kan man göra altså?

  • Svar på tråden berätta lite tips:
  • Äldre 29 Nov 10:26
    #1

    Prova att gå till en kiropraktor, jag hade så ont i ryggen i v 17-18 att jag inte ens kunde gå ut med hunden, hamnade hos en kiropraktor av en slump då alla sjukgymnaster var på semester och har sen dess inte haft några problem med ryggen är i v 38 nu..

    Han berättade också att låsningar längst ryggraden påverkar hur bra effekt man får av epidral-bedövning och hur snabbt amningen kommer igång..

Svar på tråden berätta lite tips: