• becca87

    Någon mer som precis plussat?

    Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
    Någon mer?

  • Svar på tråden Någon mer som precis plussat?
  • becca87

    Å grattis! Ja vet inte i vilken vecka jag är:)

    Får köpa test med veckoindikator eller vad det heter :)

  • MsM84

    Hej! Jag plussade igår är i v 5.

    Becca87, vilken vecka du är i räknas från sista mensen.

  • Sofiafia

    Hej
    Jag hoppar in här!
    Jag plussade i torsdags :) är idag i v4+3 (alltså v 5)
    Jag och min man fick stämpeln "ofrivilligt barnlösa" så vi fick genomgå IVF.
    På första IVF fick vi bara fram ett ägg som delat som som det skulle och som sedan återfördes till mig och nu är jag gravid....
    Kan knappt tro det!!
    BF 6 Augusti 2015
    På tisdag skall jag kontakta min mvc för att boka in en tid med bm efter nyår.

  • MsM84
    Sofiafia skrev 2014-11-30 19:10:33 följande:

    Hej
    Jag hoppar in här!
    Jag plussade i torsdags :) är idag i v4+3 (alltså v 5)
    Jag och min man fick stämpeln "ofrivilligt barnlösa" så vi fick genomgå IVF.
    På första IVF fick vi bara fram ett ägg som delat som som det skulle och som sedan återfördes till mig och nu är jag gravid....
    Kan knappt tro det!!
    BF 6 Augusti 2015
    På tisdag skall jag kontakta min mvc för att boka in en tid med bm efter nyår.


    Jättegrattis! BF dagen efter mig :)
  • Sofiafia
    MsM84 skrev 2014-11-30 19:43:21 följande:
    Jättegrattis! BF dagen efter mig :)
    grattis till er med!
    Har du börjat märka av några symptom?
    Jag har en sjukt trötthet, hade nog kunnat sova mig igenom dygnets 24 timmar.
    mår lite illa ibland och ömma bröst samt att jag har ganska mkt molvärk (mensvärk)
    men jag ser det som att alla symptom är bra tecken så dem får gärna vara där.
  • MsM84
    Sofiafia skrev 2014-11-30 19:48:51 följande:
    grattis till er med!
    Har du börjat märka av några symptom?
    Jag har en sjukt trötthet, hade nog kunnat sova mig igenom dygnets 24 timmar.
    mår lite illa ibland och ömma bröst samt att jag har ganska mkt molvärk (mensvärk)
    men jag ser det som att alla symptom är bra tecken så dem får gärna vara där.
    Idag kom första symptomet, fick molvärk en stund, men det är det enda tydliga jag fått hitintills. 
  • everdeen

    Har precis plussat själv ett svagt men synligt streck. Galet overkligt och känslan  är att jag ska klättra på väggarna pga all energi Tyst  Kommer dock att göra om testet om några dagar bara för att dämpa min paranoida sida

  • MsM84
    everdeen skrev 2014-11-30 20:58:47 följande:

    Har precis plussat själv ett svagt men synligt streck. Galet overkligt och känslan  är att jag ska klättra på väggarna pga all energi Tyst  Kommer dock att göra om testet om några dagar bara för att dämpa min paranoida sida


    Haha, jag var tvungen att köra på Clearblue digital för jag var rädd att jag inte skulle tro på det annars. När "Gravid" kom fram, vågade jag inte tro på det för jag trodde att "Inte" skulle dyka upp framför tills siffrorna kom fram som bekräftade det :)
Svar på tråden Någon mer som precis plussat?