• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kommer ni att sakna Tristan ur idol
  • RamboMannen

    Nej kommer inte att sakna honom för jag visste knappt vem det var mer än en ung kille som var med på idol men det är tragiskt att en så ung kille dör.

  • detkanskefunkar

    Jag kan inte säga att jag kommer att sakna honom. Jag kände honom ju inte, han var inte en del av mitt liv.

    Men det är alltid tragiskt och sorgligt när en så ung människa dör...

  • Jellybeanbabe

    Ja, för det är tragiskt med en så ung människa som dör.

    Samtidigt kanske det kan bli en ögonöppnare för alla vidriga människor som leker gud.
    Vet inte om ni känner till detta, men om man ska tro på flera oberoende källor på flashback.org så föddes Tristan som D*s* Björl*ng - dvs som tjej. Det finns "bevis" på flera ställen på nätet, bl a inscannade papper från Skattemyndigheten,  bl a skolfoton med namn i tråden Flashback.org.
    (Tristan har en syster, hon heter Saga btw)

    enligt ryktessvängen fick Tristan välja vilket kön han skulle vara och han valde - man.  Eftersom han bara var 19 år måste han trots allt ha hunnit med MYCKET på bara ett hektiskt år! Om det är sant, så skulle han ha fått bröstreduktion (vissa menar att ärr syns) och ska ha gått igenom hormonbehandlingar. Och han hade bytt namn. Och han hade byggt på sig muskler, såg klart rätt manlig ut.

    Det man ska känna till om hormonbehandling är att det fuckar med ens huvud. Man blir som en annan person helt och hållet. Man kan få problem med psyket också, svåra depressioner är vanliga.
    Och det är väldigt vanligt att transpersoner tar livet av sig även efter operation, de är överrepresenterade i statistiken.

    Kanske något att tänka på för de som har barn som utbrister i den asexuella* åldern 0-5 att de "vill vara av annat kön"! Spring inte in i något som ni inte vet om det kommer hjälpa eller inte!

    * Med "aserxuella" menar jag att man inte ser sig som något särskilt kön under den tiden utan associerar sig själv lika mycket som tjej som kille.

Svar på tråden Kommer ni att sakna Tristan ur idol