• AlumiLand

    Ännu en "Är jag snygg"-tråd.

    Ja, som titeln... Jag har väldigt dåligt självförtroende och kan inte riktigt ranka mitt utseende så att säga... Har ett ärr ovanför höger öga efter en olycka där ögonlocket hängde över ögat helt vilket gör mig lite asymmetrisk vilket brukar anses fult? Det vore trevligt med lite åsikter, bra som dåliga. Glad 
    .

    (Enda bilden jag har, poserar lite fult men vadfan. Är 22 år.)

  • Svar på tråden Ännu en "Är jag snygg"-tråd.
  • Mrs Okänd

    Jag tycker du ser bra ut! Ser inte ens ärret och det är det ingen som bryr sig om, i så fall är det ju deras problem om de väljer att vara så ytliga. Så...dags att bygga upp din självkänsla bara!

  • Mrs Okänd
    AlumiLand skrev 2014-12-01 13:13:39 följande:
    Oj, det gick fort. :) Tack så mycket!

    Kvinnor/tjejer har en tendens att hårdgranska sig själva tror jag.
  • Gathenhielm

    Ärr är enda bevisen man har för sin överlevnadsförmåga, och skall i min mening därför bäras med stolthet.

    Lite asymmetri är bara mänskligt. Helt symmetriska ansikten ser fruktansvärt obehagliga ut.

    För övrigt tycker jag att du ser strålande ut. Fortsätt så.


    Reasons... we all have them, at times.
  • AlumiLand

    Om man kollar riktigt noga och nära så ser man ett lite mörkare streck, det är ärret... Men vad glad jag blir att det inte syns för utomstående, det känns bra nu. Tack. Solig

  • Mrs Okänd
    AlumiLand skrev 2014-12-01 13:18:27 följande:
    Om man kollar riktigt noga och nära så ser man ett lite mörkare streck, det är ärret... Men vad glad jag blir att det inte syns för utomstående, det känns bra nu. Tack. Solig
    Nästan alla har ju nåt ärr...sen tar de ju bort sånt på bilder ibland. Tycker du själv att nån blir "fulare" för att de har ett ärr?
  • Anonym (Male)

    Du ser ut som en helt vanlig tjej. Typ 5-6:a av 10.

  • Anonym (82)

    Snarare söt än snygg, dock är det svårt att avgöra när du är så pass sminkad. Hade föredragit ett foto utan smink.

    Ganska normalsöt skulle jag säga, du är absolut inte ful men sticker heller inte ut i mina ögon sett. Hade du passerat mig på stan så hade jag inte reagerat alls, men om jag hade känt sig och du var en snäll, trevlig och intressant tjej i övrigt så hade jag nog tänkt "söt tjej" om dig.

  • Wildhunter

    Jättefin !! Ser inget ärr... litet minus för piercingen eller vad det är du har under munnen.. ( men jag är ju gammal ) ;)

  • Anonym (m)

    men varför måste unga tjejer lägga upp såna här trådar? Du förstår väl att av hela landets befolkning kommer folk tycka allt mellan himmel och jord? 

  • Anonym (25 år kille)

    Jag ger dig lätt en 8a. Du ser jättebra ut;)

Svar på tråden Ännu en "Är jag snygg"-tråd.