• star67

    snälla någon kan hjälpa ??

    Hej vill skicka min ansöka men jag vet att det är inte rätt den här delen var inte så bra tycker jag . har någon tips på hur ska man omforma dem här meningar?

    Jag söker denna tjänsten hos EEEE eftersom det har varit min ambition att få komma in och jobba på EEE någon gång. ett stort och framgångsrik företag.  Det som gjorde mig mer intresserad av detta tjänsten är att få vara med att skapa och utveckla arbetssättet i den nya linan, och på så sätt jag får möjlighet att utvecklas med företaget, och detta ger mig utmaning att utveckla mig och lära mig hela tiden. idag jobbar jag i MM line där jag omställer maskiner och gör noggranna kvalitetskontroller och försöker hålla igång maskiner.

  • Svar på tråden snälla någon kan hjälpa ??
  • Plainsongs
    star67 skrev 2014-12-02 01:19:20 följande:

    Hej vill skicka min ansöka men jag vet att det är inte rätt den här delen var inte så bra tycker jag . har någon tips på hur ska man omforma dem här meningar?

    Jag söker denna tjänsten hos EEEE eftersom det har varit min ambition att få komma in och jobba på EEE någon gång. ett stort och framgångsrik företag.  Det som gjorde mig mer intresserad av detta tjänsten är att få vara med att skapa och utveckla arbetssättet i den nya linan, och på så sätt jag får möjlighet att utvecklas med företaget, och detta ger mig utmaning att utveckla mig och lära mig hela tiden. idag jobbar jag i MM line där jag omställer maskiner och gör noggranna kvalitetskontroller och försöker hålla igång maskiner.


    Vad exakt menar du med "line" och "lina"? Område? Avdelning? Projektgrupp?
  • Grande Rock
    star67 skrev 2014-12-02 01:19:20 följande:

    Hej vill skicka min ansöka men jag vet att det är inte rätt den här delen var inte så bra tycker jag . har någon tips på hur ska man omforma dem här meningar?

    Jag söker denna tjänsten hos EEEE eftersom det har varit min ambition att få komma in och jobba på EEE någon gång. ett stort och framgångsrik företag.  Det som gjorde mig mer intresserad av detta tjänsten är att få vara med att skapa och utveckla arbetssättet i den nya linan, och på så sätt jag får möjlighet att utvecklas med företaget, och detta ger mig utmaning att utveckla mig och lära mig hela tiden. idag jobbar jag i MM line där jag omställer maskiner och gör noggranna kvalitetskontroller och försöker hålla igång maskiner.


    Klippte ihop lite ur dina olika trådar, fast jag vet inte om det är tillräckligt bra:

    Jag söker tjänsten som maskinoperatör på EEEE. 
    Idag jobbar jag med liknande arbetsuppgifter i min roll som maskinoperatör på MM-line där jag främst jobbar med kvalitetskontroll och omställningar.
    Jag tilltalas av arbeta hos er, ett lokalt och framgångsrikt företag. Utöver det skulle det vara lärorikt att få vara med att starta er nya enhet, att få påverka och utveckla arbetssättet från start.
    Min flexibilitet och mitt sätt att ta till mig nya arbetsuppgifter och min noggrannhet har jag haft stor nytta av i mitt arbete. Jag lämnar alltid ifrån mig arbete av god kvalitet. Jag är van vid att arbeta självständigt och trivs mycket bra med att ta ansvar.

    Assumption is the mother of all Fuck-ups
  • Tow2Mater

    Jag söker tjänsten som maskinoperatör på EEEE. 
    Idag jobbar jag med liknande arbetsuppgifter i min roll som maskinoperatör på MM-line där jag främst ansvarar för kvalitetskontroller och omställningar.

    Jag tilltalas av att arbeta hos er, ett lokalt och framgångsrikt företag. Det skulle vara lärorikt att få vara med att starta er nya enhet, att få påverka och utveckla arbetssättet från start.

    Min flexibilitet, mitt sätt att ta till mig nya arbetsuppgifter och min noggrannhet har jag haft stor nytta av i mitt nuvarande arbete. Jag lämnar alltid ifrån mig arbete av god kvalitet. Jag är van vid att arbeta självständigt och trivs mycket bra med att ta ansvar, men har även lätt för att samarbeta med andra och bidrar till en positiv atmosfär.

    Med min erfarenhet, tillsammans med mina personliga egenskaper, kan jag bidra positivt till er grupp, och jag känner att jag kan utvecklas och växa tillsammans med er nya enhet. Jag ser fram emot en intervju där jag kan presentera mig närmare.

  • star67
    Tow2Mater skrev 2014-12-02 18:32:56 följande:

    Jag söker tjänsten som maskinoperatör på EEEE. 
    Idag jobbar jag med liknande arbetsuppgifter i min roll som maskinoperatör på MM-line där jag främst ansvarar för kvalitetskontroller och omställningar.

    Jag tilltalas av att arbeta hos er, ett lokalt och framgångsrikt företag. Det skulle vara lärorikt att få vara med att starta er nya enhet, att få påverka och utveckla arbetssättet från start.

    Min flexibilitet, mitt sätt att ta till mig nya arbetsuppgifter och min noggrannhet har jag haft stor nytta av i mitt nuvarande arbete. Jag lämnar alltid ifrån mig arbete av god kvalitet. Jag är van vid att arbeta självständigt och trivs mycket bra med att ta ansvar, men har även lätt för att samarbeta med andra och bidrar till en positiv atmosfär.

    Med min erfarenhet, tillsammans med mina personliga egenskaper, kan jag bidra positivt till er grupp, och jag känner att jag kan utvecklas och växa tillsammans med er nya enhet. Jag ser fram emot en intervju där jag kan presentera mig närmare.


    jag fick intervju redan imorgon . tack för allas hjälp håller tummarna att få intervjun också går braSkrattande
  • star67

    Ta


    Tow2Mater skrev 2014-12-03 13:38:57 följande:

    Men grattis till intervju! :)


    Tack gick vidare faktiskt på första intervju frågade inte så mycket . Snart går till nästa . Men funderar över kläder , en tröja och jeans blir bra tror ni ? Eller ska man vara mer uppkläd?
  • Grande Rock

    Gå i kläder du trivs med så länge de är hela och rena. Jeans och tröja funkar säkert bra.


    Assumption is the mother of all Fuck-ups
  • star67

    Ja jag har löst med kläder ! Men några viktiga frågor är inte säkert på vad som skulle vara bra o svara ?

    Hur skulle en bra chef för dig vara ?

    Hur skulle bra arbetskamrat vara ? Dem som man jobbar tillsammans alltså? Vad skulle din chef tycka om dig ?

    Varför söker du jobb om du redan har en?

Svar på tråden snälla någon kan hjälpa ??