• Anonym (cellp­rov)
    Äldre 2 Dec 09:01
    1309 visningar
    5 svar
    5
    1309

    cellprov visade inflammation

    var och gjorde cellprov för 2 veckor sedan och det var då ca12 veckor efter att jag har fött barn...
    Fick nu svar på detta i fredags och det visade inflammation men inga cellförändringar... Så ett nytt ska tas...

    Men vad kan detta vara för inflammation? Har ju inte ont eller flytningar eller något sånt...

  • Svar på tråden cellprov visade inflammation
  • Anonym (cellp­rov) Trådstartaren
    Äldre 2 Dec 13:59
    #1

    Ingen som har varit med om liknande

  • Äldre 2 Dec 14:27
    #2

    ammar du?
    jag fick veta att man ska vänta lite efter förlossning och amning då det kan ge "missvisande" resultat.

  • Anonym (cellp­rov) Trådstartaren
    Äldre 2 Dec 22:08
    #3
    yodi skrev 2014-12-02 14:27:14 följande:

    ammar du?

    jag fick veta att man ska vänta lite efter förlossning och amning då det kan ge "missvisande" resultat.


    Ja jag ammar fullt. Då kan det nog vara det då kanske.
  • Äldre 3 Dec 10:29
    #4
    Anonym (cellprov) skrev 2014-12-02 22:08:44 följande:
    Ja jag ammar fullt. Då kan det nog vara det då kanske.
    det kan det mycket väl vara, jag pratade med en gynekolog förra månaden om det gått tillräckligt lång tid för mig ( han har precis fyllt ett) och hon trodde att det kunde gå nu, så om det bara är 12 v sen du födde så kan det mycket väl vara det som påverkar.
  • Anonym (cellp­rov) Trådstartaren
    Äldre 17 Dec 20:49
    #5
    yodi skrev 2014-12-03 10:29:27 följande:
    det kan det mycket väl vara, jag pratade med en gynekolog förra månaden om det gått tillräckligt lång tid för mig ( han har precis fyllt ett) och hon trodde att det kunde gå nu, så om det bara är 12 v sen du födde så kan det mycket väl vara det som påverkar.
    ja men då är det nog lugnt nästa gång... Jag skulle bli kallad igen om några månader
Svar på tråden cellprov visade inflammation