• Anonym (Deppig)

    Finns det någon tjej som verkligen kan bli intresserad av mig?

    Den frågan har jag ställt till mig själv många gånger under 24 år, mina kompisar har under hela våran uppväxt haft massor av tjejer och flickvänner men jag har inte haft en enda på 24 år.

    Som person så är jag social, trevlig, omtänksam, generös och oftast glad. Jag gillar att träna, kolla på sport, laga mat och göra andra saker som jag mår bra av. När jag är med mina kompisar och deras tjejer så är jag alltid glad och de skulle aldrig märka på mig att jag mår dåligt. 
    När jag kommer hem från jobbet så känns det så ensamt så jag åker iväg och hittar på saker för att inte känna mig nere, jag vill också hitta en tjej att komma hem till, laga en god middag till, mysa med framför tvn, skämma bort henne med saker och upplevelser, komma hem efter jobbet med en blomma och en liten överraskning, ge henne frukost på sängen och viska i hennes öra hur mycket jag älskar henne och hur glad jag är att ha henne i mitt liv. Förbereda en picknick och ta med henne till en fin plats där vi båda har en mysig stund tillsammans, planera veckorna tillsammans, åka och handla, skaffa barn och gifta sig och sådana saker.
    Jag brukar hitta på saker med mina kompisar då och då och oftast så är deras flickvänner med och jag känner mig så utanför och avundsjuk, när de plötsligt kan kyssas eller prata om saker de planerar för framtiden så sitter jag där och känner mig misslyckad, ibland tackar jag nej när jag blir hembjuden till dom på middag för jag orkar inte sitta där och känna mig värdelös. Vill också en dag ta med "min" flickvän och presentera henne för mina närmaste för jag är övertygad om att de undrar, min kompis trodde att jag var homosexuell eftersom jag aldrig tar med någon tjej.

    Jag börjar att ge upp hoppet om att någonsin bli kär, eller kär har jag varit många gånger, men har gett upp hoppet om att någon tjej ska se mig som intressant och ge mig en chans att lära känna mig och min insida.
    Jag har det jag vill ha i livet, bra vänner, bra jobb som jag trivs med, en bra familj, fritidsintressen men det jag saknar är en tjej. Jag känner att livet är meningslöst utan en flickvän och vet inte hur jag ska göra för att få en!
    Skulle göra vad som helst.

    Jag tar kontakt med tjejer både på krogen och på dejtingsajter men ingen genom alla åren har visat intresse.
    Jag är charmig och ler mycket och försöker vara trevlig och starta en konversation men ingen visar något intresse, de sitter med huvudet nere i sin telefon eller kollar åt sina vänners håll.
    På dejtingsidan så skriver jag personliga mejl till de tjejer som jag tycker verkar vara intressanta, läser igenom deras presentation och skriver sedan ett mejl och har aldrig fått ett mejl tillbaka.  Inte från en enda!
    Vad gör jag för fel för att tjejer undviker mig? Varför är jag så ointressant?
    Skriver till alla slags tjejer, en tjej med fotomodellutseende lägger jag inte ens ner tid att skriva till för vet att en sådan tjej kan jag aldrig få, utan skriver till tjejer som jag själv anser inte är så vackra men inte ens de svarar tillbaka så man känner sig skit ful och värdelös.

    Hur ska jag göra för att få en flickvän, att bli stolt över och äntligen bli lycklig och få dela mitt liv tillsammans med en annan person?
    Skulle bli jätte glad om ni ville ge mig lite tips.

  • Svar på tråden Finns det någon tjej som verkligen kan bli intresserad av mig?
  • Anonym (Bi?)

    Är du möjligen bisexuell? Eller kan du tänka dig ligga med killar. Jag hade svårt för att få tjejer. Mycket berodde på mitt dåliga självförtroende. Jag trodde att ingen tjej ville ha mig... men faktum är att jag såg bra ut, och jag ser bra ut idag också. Jag kunde bara aldrig inse det.


    Så jag började träffa killar istället eftersom att jag är bi. Där fick jag till det med många killar och vi hade sex. Fick ofta höra kommentarer av dem att jag ser bra ut och att de gärna vill ses fler gånger för sex. Ofta hörde de av sig och var "på" mig. Detta stärkte mig ganska mycket och snart insåg jag att jag faktiskt ser bättre ut än vad jag tror...och att jag är attraktiv för folk. Mitt självförtroende växte och jag blev bara mer och mer bekväm i olika situationer. Det som passade mig-det passade mig. Passade det inte mig-då passade det inte.


    Insåg med tiden att mitt nya självsäkra "jag" gynnade mig då jag upptäckte att tjejer minsann visade intresse... det var bara svårt för mig att se det förut. Nu har jag träffat en tjej som har fastnat för mig. Jag är 21 år. Jag "transformerades" till den självsäkra person jag är idag på bara ett halvår. Tro mig... ett halvår tog det.

    Nu behöver du ju inte följa mitt råd... alla har ju sina sätt att "växa". Mitt sätt kanske är ett "smutsigt"(?) sätt att stärka sig på...men äsch...who cares? Jag mår ju bra idag !


     


     

  • Kejkej91

    Dejtingsajter och krogen är svårt att träffa någon på kan jag tycka. 
    Jag känner igen mig lite, inte i att jag aldrig haft någon för jag har haft förhållanden och är nu 23 år. 

    Någon har liksom alltid lyckats nästla sig in i mitt liv på något sätt, men nu är jag helt ensam och jag tycker inte om ensamheten alls. Jag vill ha någon att dela vardagen med, alla vänner pyntar lägenheterna med julsaker och myser med deras sambos och jag sitter här ensam med min katt och känner mig kall. 

    Har också provat dejtingsajter men tycker inte att de leder någonstans alls, eftersom jag är tjej så vill majoriteten av alla som skriver till mig bara ligga vilket känns för jävla tråkigt. 

    Du verkar hur som vara en bra kille TS så du kanske bara inte träffat den rätta ännu, det sägs att de dyker upp när man minst anar det (:

  • Anonym (Deppig)
    Anonym (Bi?) skrev 2014-12-02 15:37:40 följande:

    Är du möjligen bisexuell? Eller kan du tänka dig ligga med killar. Jag hade svårt för att få tjejer. Mycket berodde på mitt dåliga självförtroende. Jag trodde att ingen tjej ville ha mig... men faktum är att jag såg bra ut, och jag ser bra ut idag också. Jag kunde bara aldrig inse det.


    Så jag började träffa killar istället eftersom att jag är bi. Där fick jag till det med många killar och vi hade sex. Fick ofta höra kommentarer av dem att jag ser bra ut och att de gärna vill ses fler gånger för sex. Ofta hörde de av sig och var "på" mig. Detta stärkte mig ganska mycket och snart insåg jag att jag faktiskt ser bättre ut än vad jag tror...och att jag är attraktiv för folk. Mitt självförtroende växte och jag blev bara mer och mer bekväm i olika situationer. Det som passade mig-det passade mig. Passade det inte mig-då passade det inte.


    Insåg med tiden att mitt nya självsäkra "jag" gynnade mig då jag upptäckte att tjejer minsann visade intresse... det var bara svårt för mig att se det förut. Nu har jag träffat en tjej som har fastnat för mig. Jag är 21 år. Jag "transformerades" till den självsäkra person jag är idag på bara ett halvår. Tro mig... ett halvår tog det.

    Nu behöver du ju inte följa mitt råd... alla har ju sina sätt att "växa". Mitt sätt kanske är ett "smutsigt"(?) sätt att stärka sig på...men äsch...who cares? Jag mår ju bra idag smile1.gif !


     


     


    Nej det är jag inte! Jag dras bara till tjejer. Det känns som att om man inte ser ut som till exempel Eric Saade så får man ingen chans, jag har försökt i många år att flirta med tjejer men ingen som vill ge mig en chans och lära känna mig. Känns hopplöst.
    Kejkej91 skrev 2014-12-02 16:55:36 följande:
    Dejtingsajter och krogen är svårt att träffa någon på kan jag tycka. 
    Jag känner igen mig lite, inte i att jag aldrig haft någon för jag har haft förhållanden och är nu 23 år. 

    Någon har liksom alltid lyckats nästla sig in i mitt liv på något sätt, men nu är jag helt ensam och jag tycker inte om ensamheten alls. Jag vill ha någon att dela vardagen med, alla vänner pyntar lägenheterna med julsaker och myser med deras sambos och jag sitter här ensam med min katt och känner mig kall. 

    Har också provat dejtingsajter men tycker inte att de leder någonstans alls, eftersom jag är tjej så vill majoriteten av alla som skriver till mig bara ligga vilket känns för jävla tråkigt. 

    Du verkar hur som vara en bra kille TS så du kanske bara inte träffat den rätta ännu, det sägs att de dyker upp när man minst anar det (:
    Okej men vet inte så många andra sätt att ta kontakt med tjejer, att gå fram till en okänd tjej på stan är väl kanske inte min grej. Ja det sägs att det finns någon för alla men tycker det inte är sanningen. Då hade hon  dykt upp på 24 år så ju äldre man blir, blir svårare att träffa en tjej som kan få känslor för en kille som aldrig haft ett förhållande. Känns inte så kul när alla mina vänner har lyckliga förhållanden med fina tjejer medan jag har ingenting!
    Vet inte vad jag gör för fel...

  • Kejkej91
    Anonym (Deppig) skrev 2014-12-02 21:00:49 följande:
    Nej det är jag inte! Jag dras bara till tjejer. Det känns som att om man inte ser ut som till exempel Eric Saade så får man ingen chans, jag har försökt i många år att flirta med tjejer men ingen som vill ge mig en chans och lära känna mig. Känns hopplöst.
    Kejkej91 skrev 2014-12-02 16:55:36 följande:
    Dejtingsajter och krogen är svårt att träffa någon på kan jag tycka. 
    Jag känner igen mig lite, inte i att jag aldrig haft någon för jag har haft förhållanden och är nu 23 år. 

    Någon har liksom alltid lyckats nästla sig in i mitt liv på något sätt, men nu är jag helt ensam och jag tycker inte om ensamheten alls. Jag vill ha någon att dela vardagen med, alla vänner pyntar lägenheterna med julsaker och myser med deras sambos och jag sitter här ensam med min katt och känner mig kall. 

    Har också provat dejtingsajter men tycker inte att de leder någonstans alls, eftersom jag är tjej så vill majoriteten av alla som skriver till mig bara ligga vilket känns för jävla tråkigt. 

    Du verkar hur som vara en bra kille TS så du kanske bara inte träffat den rätta ännu, det sägs att de dyker upp när man minst anar det (:
    Okej men vet inte så många andra sätt att ta kontakt med tjejer, att gå fram till en okänd tjej på stan är väl kanske inte min grej. Ja det sägs att det finns någon för alla men tycker det inte är sanningen. Då hade hon  dykt upp på 24 år så ju äldre man blir, blir svårare att träffa en tjej som kan få känslor för en kille som aldrig haft ett förhållande. Känns inte så kul när alla mina vänner har lyckliga förhållanden med fina tjejer medan jag har ingenting!
    Vet inte vad jag gör för fel...

    Hm, nä tjejer dras inte bara till killar som ser ut som Eric. Då raggar du på fel brudar helt enkelt. 
    Bor du i en liten eller stor stad? 
    Vad händer när du pratar med tjejer? 
  • Anonym (Deppig)
    Kejkej91 skrev 2014-12-02 22:17:15 följande:
    Hm, nä tjejer dras inte bara till killar som ser ut som Eric. Då raggar du på fel brudar helt enkelt. 
    Bor du i en liten eller stor stad? 
    Vad händer när du pratar med tjejer? 
    Nej men menade bara att jag anser att han ser väldigt bra ut därav min jämförelse att jag tog hans namn som ett exempel, att ser man väldigt bra ut så blir tjejer intresserade och vill lära känna personen.
    Det är bara min gissning att tjejer tycker att jag är oattraktiv eftersom ingen blir intresserad av mig, svårt att visa min insida när jag inte får någon respons när jag tar kontakt med dom.
    Vad som händer är att jag går fram och säger hej och ler mycket, ger henne komplimanger om hennes vackra ögon eller att hon har en fin klänning. Frågar henne någonting och försöker bara vara trevlig men jag känner nästan direkt att de inte är intresserade av att prata för att de tar upp sin mobil och pillar på den eller kollar bort mot sina kompisar, samma tjej kan någon timme senare gå fram och flirta med min kompis men de är i förhållande så de är inte intresserade. Om vi går ut 3-4 st så kommer det alltid tjejer och pratar med dom under kvällen medan det aldrig kommit fram någon till mig.

    Kan du ge mig något tips på hur jag kan göra för att väcka en tjejs intresse? 
  • Anonym (.)

    24 år är väl inte så ovanligt sent att vara oerfaren. Jag vet flera killar som träffade sina första tjejer senare än så (de är gifta och har barn idag). Jag som tjej träffade min karl och blev av med oskulden när jag var 23. Big deal. Vi träffades på jobbet. Krogen är skit och nätdejting samlar mestadels tokspammande män som vill ligga och bekräftelsesjuka kvinnor. Leta i vardagssituationerna istället - och TA INITIATIV. Inget händer om du låter blygheten styra dina val.

  • Anonym (Bi?)
    Anonym (Deppig) skrev 2014-12-02 21:00:49 följande:
    Nej det är jag inte! Jag dras bara till tjejer. Det känns som att om man inte ser ut som till exempel Eric Saade så får man ingen chans, jag har försökt i många år att flirta med tjejer men ingen som vill ge mig en chans och lära känna mig. Känns hopplöst.
    Kejkej91 skrev 2014-12-02 16:55:36 följande:
    Dejtingsajter och krogen är svårt att träffa någon på kan jag tycka. 
    Jag känner igen mig lite, inte i att jag aldrig haft någon för jag har haft förhållanden och är nu 23 år. 

    Någon har liksom alltid lyckats nästla sig in i mitt liv på något sätt, men nu är jag helt ensam och jag tycker inte om ensamheten alls. Jag vill ha någon att dela vardagen med, alla vänner pyntar lägenheterna med julsaker och myser med deras sambos och jag sitter här ensam med min katt och känner mig kall. 

    Har också provat dejtingsajter men tycker inte att de leder någonstans alls, eftersom jag är tjej så vill majoriteten av alla som skriver till mig bara ligga vilket känns för jävla tråkigt. 

    Du verkar hur som vara en bra kille TS så du kanske bara inte träffat den rätta ännu, det sägs att de dyker upp när man minst anar det (:
    Okej men vet inte så många andra sätt att ta kontakt med tjejer, att gå fram till en okänd tjej på stan är väl kanske inte min grej. Ja det sägs att det finns någon för alla men tycker det inte är sanningen. Då hade hon  dykt upp på 24 år så ju äldre man blir, blir svårare att träffa en tjej som kan få känslor för en kille som aldrig haft ett förhållande. Känns inte så kul när alla mina vänner har lyckliga förhållanden med fina tjejer medan jag har ingenting!
    Vet inte vad jag gör för fel...

    Kan du inte försöka bli bisexuell? Eller...det är ju inget man bara kan bli, men du kanske har det inom dig fast du inte vet om det? Testa titta på gayporr lite. Du kommer gilla det. Jag är garanterad att killarna kommer att dras till dig - i vart fall ha sex med dig. Exempelvis kan du suga av någon eller att någon suger av dig till en början. Jag kan exempelvis bli din försökskanin om du vill, om du bor i Stockholm. Försök öppna upp ögonen för att ha sex med killar.
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (.) skrev 2014-12-02 23:07:29 följande:
    24 år är väl inte så ovanligt sent att vara oerfaren. Jag vet flera killar som träffade sina första tjejer senare än så (de är gifta och har barn idag). Jag som tjej träffade min karl och blev av med oskulden när jag var 23. Big deal. Vi träffades på jobbet. Krogen är skit och nätdejting samlar mestadels tokspammande män som vill ligga och bekräftelsesjuka kvinnor. Leta i vardagssituationerna istället - och TA INITIATIV. Inget händer om du låter blygheten styra dina val.
    Om du läst vad jag skrivit så hade du sett att jag tar initiativ men till ingen framgång. Jag är inte blyg, jag går fram till tjejer fast jag gång på gång blir nobbad.
  • Anonym (Jess)

    Alltså utgå inte från att snygga tjejer inte ens är värda att kontakta... Jag har alltid ansetts som snygg, fått uppskattande blickar och komplimanger från killar när jag går ut och många raggförsök. Jag föll för min man, som inte direkt är fager, för att han var rolig att snacka med och att han INTE gav mig komplimanger. Mycket roligare med en kille som snackar om nåt kul och knasigt än en kille som säger att man har vackra ögon. För det är inte originellt, och väcker därför inte intresse. Sedan låter du som en bra person och 24 är ingen ålder. Min man var 25 när vi träffades och han hade aldrig haft ett förhållande innan.

  • Kejkej91
    Anonym (Deppig) skrev 2014-12-02 23:02:46 följande:
    Nej men menade bara att jag anser att han ser väldigt bra ut därav min jämförelse att jag tog hans namn som ett exempel, att ser man väldigt bra ut så blir tjejer intresserade och vill lära känna personen.
    Det är bara min gissning att tjejer tycker att jag är oattraktiv eftersom ingen blir intresserad av mig, svårt att visa min insida när jag inte får någon respons när jag tar kontakt med dom.
    Vad som händer är att jag går fram och säger hej och ler mycket, ger henne komplimanger om hennes vackra ögon eller att hon har en fin klänning. Frågar henne någonting och försöker bara vara trevlig men jag känner nästan direkt att de inte är intresserade av att prata för att de tar upp sin mobil och pillar på den eller kollar bort mot sina kompisar, samma tjej kan någon timme senare gå fram och flirta med min kompis men de är i förhållande så de är inte intresserade. Om vi går ut 3-4 st så kommer det alltid tjejer och pratar med dom under kvällen medan det aldrig kommit fram någon till mig.

    Kan du ge mig något tips på hur jag kan göra för att väcka en tjejs intresse? 
    Oj jag vet inte, jag är kanske inte som andra tjejer då, eller folk säger att jag inte är som andra tjejer. Jag skulle föredra att en kille kom fram och log och pratade med mig, gav mig en komplimang om mina kläder osv, sånt gör mig glad. Sen kan man ju inte rå för om attraktionen inte finns där. 

    Du kanske bara skulle gå fram o prata och inte ge komplimanger, de kanske tkr de känns påklistrat eller något? Jag vet inte, jag ratar sällan folk som kommer fram och är trevliga mot mig, jag fattar att det krävs mod till det och därför är jag inte otrevlig. 

    Tråkigt att du verkar stöta på bitches bara, du kanske hänger på fel krogar ;b 
Svar på tråden Finns det någon tjej som verkligen kan bli intresserad av mig?