• Hawtan

    Kvinnor gillar inte sex, punkt!

    Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

    Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

  • Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • alltvarupptaget

    Tycker ditt inlägg är fruktansvärt dumt. Vad vet du om vad vi kvinnor gillar? Tror du att vi alla är likadana? Om du har problem med kvinnor som inte vill ha sex så är det nog dig det är fel på. Jag älskar sex och kommer nog alltid göra det, pojkvännen däremot tycker inte att det är en lika stor grej. ALLA ÄR INTE LIKADANA. PUNKT

  • Robert 832

    Eller på nån kontaktsida där just kvinnor faktiskt uttryckligen skriver att de inte vill ha mer? De finns många flitiga kvinnor som är alldeles för upptagna med studier och jobb för att orka med att vårda ett förhållande på det men behovet av sex finns hos alla.

  • Dixie
    Hawtan skrev 2014-12-02 21:34:59 följande:

    För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!


    Så du menar att beviset för din teori är bristen på ställen där män och kvinnor kan ha sex med främmande människor, där de slipper veta vad den andre heter eller ens se deras ansikte?
  • Nyfiken gul

    välkommen att joina " Par i hjärter"  samt  Bodycontakt... 

    den som är påläst där och vet vad det är vet också att kåta kvinnor finns det gott om... 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Gladpack)

    Det blir lätt så att det ligger en hel del i det du säger. Men det underlättar om vi män känner efter och bryr oss om vad kvinnor verkligen gillar och vill ha.
    Bögvärldens mötesplatser är till för att behålla anonymitet, vilket kanske inte är så optimalt med tanke på smittspridning av sjukdomar.

  • Gweny

    haha löjligaste inlägget idag. Kanske är så att tjejerna inte vill ha det just med dig?

  • Anonym (älskar sex)

    Fel!!! Jag ÄLSKAR sex!! Har varit tillsammans med min kille i 23 år och vi har sex regelbundet. Bra sex! Jag vill ha mer sex än honom just nu. Genom åren har jag velat ha mindre. Det finns alltid upp och nedgångar i lusten. Ibland är man för trött under småbarnstiden eller jobbar för mycket.

Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!