• Binary

    Roliga Pinsamheter

    Väldigt många personer har sexleksaker, det är ganska rumsrent, men ändå kan extrema pinsamheter uppstå när det gäller just sexleksaker. Vad har ni råkat ut för?

    Själv är jag numera väldigt öppen med att det finns sexleksaker i hushållet, men så har inte alltid varit fallet. Speciellt inte under den period då jag hade ett eget litet hus på föräldragården. Nåväl. Jag får väl i ärlighetens namn börja.

    Till saken hör att mina föräldrar är den typen som aldrig pratat om sex eller något som hör till det hållet utan jag fick helt enkelt leta reda på fakta själv så att säga.

    Jag hade relativt nyligen träffat en tjej som hade lite mer böjelse än de då klassiska tonårssexet, nämligen lite lättare bondage. Det var definitivt något som triggade mig med, så jag riggade min stora säng med rep som satt fast i sängbenen.

    Dessa glömdes bort, givetvis, efter användning och satt helt enkelt kvar där
    tills jag fick frågan av min mor om jag hade tänkt bogsera bort sängen eller om det fanns en annan anledning till att det satt rep runt sängen. Jag kan ju säga att blicken for i golvet rätt snabbt och ansiktet flammade rätt bra när jag stammande fram nått ohörbart.

    Er tur.


    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Svar på tråden Roliga Pinsamheter
  • Anonym (Knip)

    Min dotter kom springande med mina knipkulor när hela min sambos familj var på besök. Vi stod alla i en ring och pratade när hon kom springande och tappade lådan så kulorna och även glidmedel rullade ut över golvet mitt i ringen där vi stod och pratar. Blev ganska tyst. Svärmor frågade vad det var för kulor. Jag kommer inte ihåg vad jag sa. Men min sambos bröder(2st) visste exakt vad det var och den ena blinkade mot mig och log. Haha det var ganska jobbigt.

  • Anonym (Tjej)

    Min son ca 1,5 år kom utgående från sovrummet en dag när svärmor var på besök.

    - nej men vad har du för fint? Hör jag svärmor fråga sonen...

    Vänder mig om och ser sonen i högsta hugg med min dildo som han hittat i nattygsbordet...

    Kan säga att det blev lite småtryckt stämning efter det

  • Anonym (Gaby)

    När jag var tonåring bodde jag ofta hemma hos min kille med hans familj. Jag hade en liten vibrator som användes flitigt under vårt sex... En sån där där man reglerar vibrationerna med en rund skruvplatta längst ner. Väldigt lätt att skruva på. En dag hörde vi ett högt brummande, det lät som ett avlägset borrande. Min killes föräldrar gick runt och letade men ingen hittade vart ljudet kom ifrån. Då plötsligt slog det mig... Jag öppnade lådan i hans sängbord och där låg vibratorn och vibrerade, ljudet hade förstärkts av att lådan var nästan tom i övrigt så det blev bra akustik. Som tur var kom familjen inte på vad det var!

  • Anonym (Gaby)

    Kom på en till grej som hände när jag var typ 16, 17 men hemma hos mina föräldrar. Även där hade jag en vibrator som jag hade gömd bland gosedjuren i min säng (ja ok jag gillade vibratorer även som ung och hade gosedjur i sängen lite för länge...). Jag brukade alltid bädda min egen säng, inte minst med tanke på vad som gömde sig där. Men en dag när jag kom hem hade mamma velat vara snäll och bäddat sängen fint, bytt lakan och så. Gosedjuren var uppradade i sängens fotända. Och prydligt gömd bland dem låg vibratorn.... Har aldrig pratat med mamma om det och nu när jag tänker på det skäms jag i efterskott!

  • Anonym (Anonym.)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-12-03 20:09:21 följande:

    Min son ca 1,5 år kom utgående från sovrummet en dag när svärmor var på besök.

    - nej men vad har du för fint? Hör jag svärmor fråga sonen...

    Vänder mig om och ser sonen i högsta hugg med min dildo som han hittat i nattygsbordet...

    Kan säga att det blev lite småtryckt stämning efter det


    Hahaha..
  • Anonym (Anonym.)
    Anonym (Gaby) skrev 2014-12-03 20:52:13 följande:

    Kom på en till grej som hände när jag var typ 16, 17 men hemma hos mina föräldrar. Även där hade jag en vibrator som jag hade gömd bland gosedjuren i min säng (ja ok jag gillade vibratorer även som ung och hade gosedjur i sängen lite för länge...). Jag brukade alltid bädda min egen säng, inte minst med tanke på vad som gömde sig där. Men en dag när jag kom hem hade mamma velat vara snäll och bäddat sängen fint, bytt lakan och så. Gosedjuren var uppradade i sängens fotända. Och prydligt gömd bland dem låg vibratorn.... Har aldrig pratat med mamma om det och nu när jag tänker på det skäms jag i efterskott!


    Å snäll mamma. :)
  • Anonym (Anonym.)
    Anonym (Knip) skrev 2014-12-03 09:06:13 följande:

    Min dotter kom springande med mina knipkulor när hela min sambos familj var på besök. Vi stod alla i en ring och pratade när hon kom springande och tappade lådan så kulorna och även glidmedel rullade ut över golvet mitt i ringen där vi stod och pratar. Blev ganska tyst. Svärmor frågade vad det var för kulor. Jag kommer inte ihåg vad jag sa. Men min sambos bröder(2st) visste exakt vad det var och den ena blinkade mot mig och log. Haha det var ganska jobbigt.


    Hahaha..
  • Anonym (Hästtjejen)

    Vet inte riktigt om detta platsar, men i all fall.. Jag var typ 8 år och lekte häst med min kompis i mammas och pappas sovrum. På kvällen kom mammas vänninor hem för ett symöte och hon skulle visa dom sina fina nya tapeter i sovrummet. Mamma blev ganska generad och väninnorna fnittrigt när det hängde en ridpiska på sänggaveln ????

  • Anonym (Tjej 20)

    Hahah jag skäms än idag över hur jag skämde ut mig när jag var typ 14-15. Hade precis fått min första kille och jag ville då träna lite innan vi skulle ha sex. Hade även köpt en dildo och i min iver hade jag öppnat paketet och GLÖMT förpackningen i köket. Hade även sett på porr vilket inte alls var till någon jäkla hjälp. Skulle vara ensam hemma och jag låg i mitt rum med hörlurar på. Jag ligger och stönar, alltså väldigt högt och tillgjort precis som jag sett i porrfilm. När jag är klar går jag ner och ser att min bror är hemma med sina kompisar. Dom sa inget och han har aldrig sagt något men jag vet att dom hörde, jag skrek ju förfan och förpackningen på bordet Obestämd Skäms Hahah usch!

  • Anonym (Ops)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-03 23:14:35 följande:

    Hahah jag skäms än idag över hur jag skämde ut mig när jag var typ 14-15. Hade precis fått min första kille och jag ville då träna lite innan vi skulle ha sex. Hade även köpt en dildo och i min iver hade jag öppnat paketet och GLÖMT förpackningen i köket. Hade även sett på porr vilket inte alls var till någon jäkla hjälp. Skulle vara ensam hemma och jag låg i mitt rum med hörlurar på. Jag ligger och stönar, alltså väldigt högt och tillgjort precis som jag sett i porrfilm. När jag är klar går jag ner och ser att min bror är hemma med sina kompisar. Dom sa inget och han har aldrig sagt något men jag vet att dom hörde, jag skrek ju förfan och förpackningen på bordet Obestämd Skäms Hahah usch!


    Hahaja stackars! Är brorsan storebror el lillebror?
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Gaby) skrev 2014-12-03 20:52:13 följande:

    Kom på en till grej som hände när jag var typ 16, 17 men hemma hos mina föräldrar. Även där hade jag en vibrator som jag hade gömd bland gosedjuren i min säng (ja ok jag gillade vibratorer även som ung och hade gosedjur i sängen lite för länge...). Jag brukade alltid bädda min egen säng, inte minst med tanke på vad som gömde sig där. Men en dag när jag kom hem hade mamma velat vara snäll och bäddat sängen fint, bytt lakan och så. Gosedjuren var uppradade i sängens fotända. Och prydligt gömd bland dem låg vibratorn.... Har aldrig pratat med mamma om det och nu när jag tänker på det skäms jag i efterskott!


    Hehe, låter som du hade behövt att en sådan här..  :)
    http://box2you.se/index.php?route=product/product&path=27&product_id=1794
  • Anonym (Tjej 20)
    Anonym (Ops) skrev 2014-12-17 09:14:30 följande:
    Hahaja stackars! Är brorsan storebror el lillebror?
    Storebror, vilket var ännu pinsammare då man tyckte att hans kompisar som var äldre var sååå coola! Hahah
Svar på tråden Roliga Pinsamheter