• Anonym (Maja)
    Äldre 4 Dec 08:55
    908 visningar
    14 svar
    14
    908

    Fråga till män: Kan du tänka dig ett seriöst förhållande med en tio år äldre kvinna?

    Frågan riktar sig enbart till män!

    Kan du tänka dig ett seriöst förhållande (dvs ej enbart sex) med en 10 år äldre kvinna? Under förutsättning att du finner såväl hennes personlighet som yttre attraktivt, vill säga.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till män: Kan du tänka dig ett seriöst förhållande med en tio år äldre kvinna?
  • Anonym (Jorå)
    Äldre 4 Dec 10:37
    #1

    Det ska bli intressant om det kommer många svar i den här tråden. Med tanke på vad man läser i andra trådar (typ: det finns jättemånga desperata killar som vill ha vilken kvinna som helst, men alla kvinnor, inklusive de äldre, nobbar dem) borde det bli jättemånga 'ja'-svar.

  • Äldre 4 Dec 12:59
    #2

    Ja, absolut. Utan minsta tvekan.


    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Äldre 4 Dec 13:04
    #3

    Ja absolut skulle jag det.

  • Anonym (hej)
    Äldre 4 Dec 13:08
    #4

    Absolut. Har varit med både yngre och äldre och dömmer inte efter det.

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 4 Dec 13:20
    #5

    Javisst, varför inte?

  • Äldre 4 Dec 15:53
    #6

    Ja, det skulle jag inte ha några problem med. Om omgivningen har det, ja då är det ju deras problem.


    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Anonym (Aldri­g)
    Äldre 4 Dec 16:02
    #7

    Nej, en 48-årig kvinna går tyvärr bort för min del. Om hon inte är exceptionellt snygg och välbevarad. Som t ex Halle Berry. 

    Jag är gift med 6 år yngre kvinna idag. Skulle det vara aktuellt med en ny skulle jag sikta på nån mellan 30 och 40. Helst mellan 30 och 35. 

  • Anonym (GG)
    Äldre 4 Dec 16:03
    #8
    Anonym (Maja) skrev 2014-12-04 08:55:55 följande:

    Frågan riktar sig enbart till män!

    Kan du tänka dig ett seriöst förhållande (dvs ej enbart sex) med en 10 år äldre kvinna? Under förutsättning att du finner såväl hennes personlighet som yttre attraktivt, vill säga.


    Varför frågar du det? Sitter du med skägget i brevlådan eller?
  • Anonym (Kille 25)
    Äldre 4 Dec 16:09
    #9

    Nej, inte i dagsläget, är 25 år och tycker det är stor skillnad på en 35-årig kvinna och en i min ålder. Är inte heller intresserad att träffa någon med barn, eller som vill ha barn snabbt.

  • Anonym (Maja) Trådstartaren
    Äldre 4 Dec 16:31
    #10
    Anonym (GG) skrev 2014-12-04 16:03:35 följande:
    Varför frågar du det? Sitter du med skägget i brevlådan eller?
    Jag är bara nyfiken på mäns preferenser.
  • Anonym (tycke­r)
    Äldre 4 Dec 17:31
    #11

    Ja, självklart!

  • Sensit­iveguy
    Äldre 4 Dec 17:34
    #12

    Om vi befinner oss på samma mentala plan.

  • Anonym (Känne­r två)
    Äldre 4 Dec 18:05
    #13

    Känner en kvinna som bildar familj med en 10 år yngre man. Känner en annan kvinna som är sambo med en 15 år yngre man sedan början på 2000-talet.

Svar på tråden Fråga till män: Kan du tänka dig ett seriöst förhållande med en tio år äldre kvinna?