• SJL

    Vill gärnakomma i kontakt med signaturen CJK

    Hej! Jag skulle så gärna vilja komma i kontakt med signaturen CJK då hon har ett barn som uppvisar likheter med min dotter som inte har någon diagnos. Om du ser detta CJK så får du jättegärna höra av dig och om någon annan har info om hur jag kan få tag på CJK vore jag jättetacksam.

  • Svar på tråden Vill gärnakomma i kontakt med signaturen CJK
  • Dixie

    kan du inte skicka meddelande till henne direkt? eller är hennes sida spärrad? 

  • SJL

    Jag har skickat ett meddelande men inte fått något svar. Tänkte att det kan bero på att hon kanske inte alltid är inloggad när hon kollar på familjeliv så jag gör ett försök att nå henne även här.

  • The Fugly

    Kan även vara så att hon kollar FL via mobilappen. Jag har missat meddelanden på det sättet då de inte synts att nya meddelanden kommit.

    Puffar tråden lite.

  • The Fugly

    Du kanske borde testa att skriva det som inlägg i de hetaste trådarna eller i nya trådar i samma forum som du såg henne först?

  • SJL

    Det verkar vara svårt att hitta. Har en liten tjej som är blind och utvecklingsförsenad. Det verkar inte vara ögonen det är fel på utan felet sitter troligtvis i hjärnan. Vi har ännu ingen diagnos och därför är jag så angelägen att komma i kontakt med CJK då hennes son uppvisar stora likheter med min dotter.

Svar på tråden Vill gärnakomma i kontakt med signaturen CJK