• Hanna31

    Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!

    Vi är ju ett helt gäng barnlösa tjejer som gick igenom diverse varianter av IVF-behandlingar under hösten 2014...men det ville sig inte riktigt för oss och ny håller vi tummarna och ser fram emot JANUARI 2015!!

    2015 är vårt år och då ska vi bli gravida! Let's go!

  • Svar på tråden Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!
  • Moller

    Hej! Jag blir gärna med här. Vi ska göra vår andra ivf i januari. Börjar spraya i december.. Kul att följas åt :)

  • Happyland

    Jag hänger gärna på här! Är ny på forumet och ska påbörja IVF nr 1 nu i slutet av december. Går på Sahlgrenska.

  • 1983an

    Jag hänger på här också! Kul med en fortsättning, förhoppningsvis startar vi nästa försök i januari!

  • Pommac1

    Nu är jag här också! Hittade inte tråden först men nu så. Haft riktigt rejäl mens och har fortfarande. Kom stora klumpar ett tag också. Måste byta binda ofta. Hur blev er mens? Kommer man få ägglossning som vanligt nu i december eller uteblir den?

  • Linda8110
    Pommac1 skrev 2014-12-07 09:52:29 följande:

    Nu är jag här också! Hittade inte tråden först men nu så. Haft riktigt rejäl mens och har fortfarande. Kom stora klumpar ett tag också. Måste byta binda ofta. Hur blev er mens? Kommer man få ägglossning som vanligt nu i december eller uteblir den?


    Jag hade "vanlig" mens efter ET. Kollade aldrig min ÄL efter den mensen eftersom vi ändå var tvungna att vänta en månad till. Efter denna omgång mens när vi skulle köra FET så fick jag ÄL men den var ca 5 dagar senare än normalt. Mensen var dock lite tidigare än normalt.
  • Pommac1
    Linda8110 skrev 2014-12-07 10:37:24 följande:

    Jag hade "vanlig" mens efter ET. Kollade aldrig min ÄL efter den mensen eftersom vi ändå var tvungna att vänta en månad till. Efter denna omgång mens när vi skulle köra FET så fick jag ÄL men den var ca 5 dagar senare än normalt. Mensen var dock lite tidigare än normalt.


    Okej. Jag är optimist och tänker att nu kanske vi har chansen att bli gravid på egen hand. Haha! Inga fel är ju hittade på oss så vi ser väl om jag får ägglossning lagom till julafton. Hoppas! Enligt cykel ska jag ha ägglossning den 17.e men det känns som att den kan bli lite senare med tanke på denna extrema blödning. Fler kruxiga grejer är att vi ska till Stockholm ungefär samtidigt som vi troligen blrjar med sprutorna igen. Hur gör man? Hämtar ut en spruta i storstan och ser till att ha minibar på hotellet så man kan ha den i kylen? Phu! Detta blir till att planera. Jag hoppas mensen blir sen i januari.
  • Linda8110
    Pommac1 skrev 2014-12-07 11:23:19 följande:
    Okej. Jag är optimist och tänker att nu kanske vi har chansen att bli gravid på egen hand. Haha! Inga fel är ju hittade på oss så vi ser väl om jag får ägglossning lagom till julafton. Hoppas! Enligt cykel ska jag ha ägglossning den 17.e men det känns som att den kan bli lite senare med tanke på denna extrema blödning. Fler kruxiga grejer är att vi ska till Stockholm ungefär samtidigt som vi troligen blrjar med sprutorna igen. Hur gör man? Hämtar ut en spruta i storstan och ser till att ha minibar på hotellet så man kan ha den i kylen? Phu! Detta blir till att planera. Jag hoppas mensen blir sen i januari.
    Haha du får ha sprutan hemma hos mig! ;) Skämt å sido så funkar ju minibar toppen, annars kan du säkert få låna ett kylskåp av hotellet. De brukar ju vara tillgodoseende!
  • Pommac1
    Linda8110 skrev 2014-12-07 14:03:15 följande:

    Haha du får ha sprutan hemma hos mig! ;) Skämt å sido så funkar ju minibar toppen, annars kan du säkert få låna ett kylskåp av hotellet. De brukar ju vara tillgodoseende!


    Haha! Ja vi får väl se. Kanske inte får börja förrän i feb. Måste ringa dem i veckan. Ska enligt dem testa och ringa på fredag men jag har ju mens och jag har ju testat med annat test. Kan jag ringa dem i morgon eller ska jag vänta till onsdag? Har bara lutinus som räcker till onsdag.
Svar på tråden Alla vi som kör IVF i JANUARI 2015!!!!