• Äldre 9 Dec 12:10
    1057 visningar
    7 svar
    7
    1057

    Fortfarande trött så in i bomben!

    Jag undrar om fler känner igen sig, eller vet knep eller kan något kring detta. Jag är så förlamande trött hela tiden!

    Är i vecka 24 och det står överallt sedan några veckor att man ska vara så pigg nu osv, men inte jag. Någorlunda pigg var jag väl mellan 15/16-20 men inte som jag brukar vara. Nu senaste veckorna är jag helt orkeslös. Sover minst 9timmar, gärna mer, vaknar INTE normal tid som förr, väcker ingen mig så skulle jag nog sova ett dygn.. Nej men 12-15timmar iallafall. Jag vaknar inte överhuvudtaget om jag sovit mindre än 8-9tim, lyckas stänga av larm i sömnen. Har fått vara "sjuk" från jobbet när jag börjar 10 för att jag inte orkar. Som tur är är mitt jobb på kvällstid i största delen så vid tre kan jag pallra mig iväg, men jag är fruktansvärt trött. Jobbar jag inte så sover jag vid tre tiden istället.

    Jag studerar på distans, vilket inte alls är svårt, egentligen. Jag har lätt för att lära och det tar inte mycket tid, nu somnar jag när jag läst en halv sida, förstår inte innehållet och får läsa om och om igen, något som är raka motsatsen till det normala. Studierna kan jag inte lägga ner, det blir för krångligt att avbryta efter halva tiden.

    Jag kan omöjligt ha någon vitaminbrist eftersom jag tar 200mg järn, 1000mg omega3, en vanlig vitamintablett samt 1 vitamin c brus varje dag, detta på Bms ordination då barnet växt långsamt samt att mitt järnvärde låg still (dock inte lågt).

    Jag försöker komma ut och röra på mig för att få energi, slutar med att jag nästan somnar under promenaden, blir ännu tröttare och får sammandragningar som gör lite ont.

    Nån som vet vad man kan göra??

    Har ångest för imorn ska vi iväg med jobbet och bo på hotell, ut och äta osv. Jag orkar inte! Men har ju betalt så följer jag inte med får jag jobba istället och det kanske är värre.

  • Svar på tråden Fortfarande trött så in i bomben!