• Patrik 479

    DELA ERA YOUTUBE-KANALER

    Tjoflöjt,

    Patrik Persson heter jag, men på YouTube så kallar jag mig för Herr CrAzY.
    Anledningen till att jag kallar mig det, är för att jag älskar att göra galna och "sjuka" saker, som kanske många inte vill prova på.

    Jag driver helt enkelt den här kanalen för att dela min "vardag" skulle man kunna säga, detta är något jag älskar att göra.

    Min kanal är inte speciellt stor och jag känner att jag vill prova på ett nytt sätt att dela med mig av den och därför startade jag den här tråden!

    Länk till min kanal: www.youtube.com/user/adz22222

    Sen är jag också väldigt intresserad av att hitta nya YouTube-kanaler, med folk som gör ovanliga, konstiga, intressanta eller roliga saker.

    Det finns säkert hur många svenska YouTubers som helst och jag hoppas att jag via den här tråden kan finna fler likasinnade. 

    Så dela gärna med er av era YouTube-kanaler och checka gärna in min kanal, så kanske vi kan göra något roligt tillsammans på YouTube i framtiden, ha det gött!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-10 00:45
    Jag kan ju meddela att jag även har en spelkanal, för dom som kanske tycker att sånt är roligare.

    Kanal-länk: www.youtube.com/user/Herrcrazygameplay

  • Svar på tråden DELA ERA YOUTUBE-KANALER
  • Anonym (Nice)

    Kul kanal :)

    Jag funderar också på att starta en youtube-kanal. Men jag vet inte om vad! Har du några tips? Jag gillar att filma och redigera, hade även blogg förut. Jag är inte så mycket för galna saker, som du (gillar dock att se andra göra det). 

    Tycker sånt där vardagsspråk, alltså när man filmer sin vardag är rätt trist, spelkanaler finns det ju hur mycket som helst utav etc. Vad blir nästa stora grej tror du? Så man kan bli först :D

  • Patrik 479
    Anonym (Nice) skrev 2014-12-10 00:00:07 följande:

    Kul kanal :)

    Jag funderar också på att starta en youtube-kanal. Men jag vet inte om vad! Har du några tips? Jag gillar att filma och redigera, hade även blogg förut. Jag är inte så mycket för galna saker, som du (gillar dock att se andra göra det). 

    Tycker sånt där vardagsspråk, alltså när man filmer sin vardag är rätt trist, spelkanaler finns det ju hur mycket som helst utav etc. Vad blir nästa stora grej tror du? Så man kan bli först :D


    Jadu, det viktigaste med YouTube är ju att man gör något som man tycker om, det märks ganska snabbt om man sysslar med något bara för att få uppmärksamhet. 

    När det gäller "nästa stora grej" så vet jag inte riktigt, det kommer ju alltid nytt, men att göra klipp som håller sig i tiden och är aktuellt funkar ju alltid.

    Jag gjorde tex ett inlägg direkt efter valet som handlade om just valet och den videon fick väldigt många visningar.

    Men det bästa tips jag kan ge är somsagt att göra något som man tycker är roligt och som man njuter av Skrattande
  • Aniiee

    Jag har en youtube-kanal, som jag använder sporadiskt. Spel, mest. En del snack och så lite populärkultur., mest film Streamar även till twitch när det vill funka. 

    Jag ska påbörja mitt 12 days/plays of Christmas nu.


    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Patrik 479
    Aniiee skrev 2014-12-10 00:40:21 följande:

    Jag har en youtube-kanal, som jag använder sporadiskt. Spel, mest. En del snack och så lite populärkultur., mest film Streamar även till twitch när det vill funka. 

    Jag ska påbörja mitt 12 days/plays of Christmas nu.


    Nice, dela gärna din kanal-länk också, så att folk kan checka in den.
  • Aniiee
    Patrik 479 skrev 2014-12-10 00:42:42 följande:
    Nice, dela gärna din kanal-länk också, så att folk kan checka in den.
    När jag sitter vid en dator Flört
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • aengs115

    Kul att det fanns en sådan här tråd på familjeliv. Mina fördomar sa att sånt fanns inte här. Men det gjorde det minsann. Det borde man ju veta, allt finns på Familjeliv.

    Har just återupplivat ett försök att driva kanal. Det tidigare försöket dog ut lite på grund av dåliga tekniska förutsättningar. Nu har de blivit lite bättre, fortfarande har jag inte riktigt den utrustning jag egentligen önskar men samtidigt vill man inte slänga in en massa pengar i prylar innan man har i alla fall några följare. 


    Här är senaste videon 


    Adressen till kanalen är www.youtube.com/channel/UCraZtU983STBozHY7J5AjSQ

    Vi heter Online Med Samuel och Andreas och gör en tiominuters liten talkshow utifrån länkar, topplistor, nyheter, och annat som vi hittat på internet. Förra avsnittet handlade om kassa julklappar och nyår. Senaste avsnittet har temat vår fantastiska kropp. Hoppas någon glider in och kikar, och ännu bättre om det är någon annan youtubare med få premuneranter som vill ha något litet utbyte så är vi gärna på.

  • R3L04D3D


    Tjena mitt namn är Fredrik Axelsson

    och är youtubepartner med youtube i två kanaler ena är ett "filmteam" vid namn

    AX Studio, ni hittar vår youtube-kanal här: www.youtube.com/user/johax84

    Och det andra är min privata Youtube-kanal och den hittas på: www.youtube.com/user/AXFR3DD3

    Besök gärna oss/min kanal

    och sprid runt hur mycket ni vill också

    Skulle betyda en hel del
    Youtubepartners, youtubers
Svar på tråden DELA ERA YOUTUBE-KANALER