• Anonym (M)

    vad är jag?

    Jag är en heterosexuell(?) kille som har funderat jäkligt länge nu om vad jag är för något egentligen.. Jag blir tänd på tjejer och har haft endast sex med tjejer. Har dock aldrig fått känslor för då jag har svårt med det där med kärlek men sexuellt attraherad av tjejer är jag definitivt.


    Nu de senaste året har jag känt kraftigt attraktion till killar. Jag har kollat på gayporr och faktiskt njutit av det. Men samtidigt när jag tex är ute på stan så kollar jag inte ens in killar? Det är så konstigt, vet inte ens hur jag ska förklara. Är jag bisexuell? Binyfiken? 

  • Svar på tråden vad är jag?
  • Anonym (N)

    Du är inte ensam om att tända på gayporr även som hetero. Det är skönt att kunna variera, säger jag. Det betyder ingenting egentligen mer än att du kanske är nyfiken men, kom ihåg, killar suger på att suga kuk.

  • Anonym (M)
    Anonym (N) skrev 2014-12-11 09:23:31 följande:

    Du är inte ensam om att tända på gayporr även som hetero. Det är skönt att kunna variera, säger jag. Det betyder ingenting egentligen mer än att du kanske är nyfiken men, kom ihåg, killar suger på att suga kuk.


    Vadå är du också hetero och tänder på gayporr? Javisst är det skönt att variera och tror även att jag är nyfiken. Men skulle gärna vilja testa ha sex med en kille också. Har fantiserat en del om gayporr och det känns skönt. Tjejer är bara tråkiga nuförtiden så man vill ju gärna testa nåt nytt. Men det är så svårt att bara gå ut och ragga. Suga kuk och så är inte det precis jag vill testa, bara stoppa in den i en kille haha... Men ska definitivt utforska mig själv. Tack för svaret du!
  • Cemina

    Jag anser mig vara hetero men tänder på tjejporr, så skulle inte säga att det definierar någons läggning. Men hur känner du inför tanken att kyssa eller ta på en annan kille?

  • Anonym (M)
    Cemina skrev 2014-12-18 20:54:15 följande:

    Jag anser mig vara hetero men tänder på tjejporr, så skulle inte säga att det definierar någons läggning. Men hur känner du inför tanken att kyssa eller ta på en annan kille?


    Men då är du inte hetero isåfall om du tänder på tjejporr? Jag skulle gärna kyssa en kille.
  • Cemina

    Som sagt så tycker jag inte att det faktumet definierar någons läggning, men du får tycka vad du vill. Kanske är lite light-bi ;P


    Tänder du på tanken av att kyssa en kille?


    Att ha sex med en kille då?


     

  • Anonym (M)
    Cemina skrev 2014-12-18 21:14:23 följande:

    Som sagt så tycker jag inte att det faktumet definierar någons läggning, men du får tycka vad du vill. Kanske är lite light-bi ;P


    Tänder du på tanken av att kyssa en kille?


    Att ha sex med en kille då?


     


    Hmm nae kanske inte så, tänder bara på gayporr. Det finns en enda kille som jag tänder på, han skulle jag kunna ha sex med, hångla, mysa fan vet jag, allt!
    Men tänker jag på någon annan kille så nae, blir äcklad bara. Det är något konstigt med mig haha
  • Cemina

    Hm, ja men det är lite samma som mig då, fast tvärt om .. haha :) Vi kanske bara är lite light-bi helt enkelt..

  • Anonym (M)
    Cemina skrev 2014-12-18 21:21:22 följande:

    Hm, ja men det är lite samma som mig då, fast tvärt om .. haha :) Vi kanske bara är lite light-bi helt enkelt..


    Så du skulle alltså kunna tänka dig ha sex med tjejer, vara tillsammans med en och mysa och så? Då är du inte light-bi sörru! Du är bisexuell  

    Ja jag tror att jag är "light-bi" eller något sånt, skulle helst vilja vara bisexuell! Liksom att kunna tända rejält på både killar och tjejer. Coolt baraCool
  • Cemina

    Nej jag skulle aldrig vilja vara tillsammans med en tjej. Rent spontant när jag tänker på att röra en annan tjejs fitta blir jag lite äcklad. Men bröst och rumpa skulle jag kunna tänka mig att klämma lite på :P


    Skulle inte vilja ha sex med en tjej ensam, men kan tänka mig att ha trekant med en tjej och en kille.

  • Anonym (M)
    Cemina skrev 2014-12-18 21:50:50 följande:

    Nej jag skulle aldrig vilja vara tillsammans med en tjej. Rent spontant när jag tänker på att röra en annan tjejs fitta blir jag lite äcklad. Men bröst och rumpa skulle jag kunna tänka mig att klämma lite på :P


    Skulle inte vilja ha sex med en tjej ensam, men kan tänka mig att ha trekant med en tjej och en kille.


    haha men det är ju same shit? Har du trekant så kommer du ändå slicka henne, så att ha sex med en tjej ensam borde inte spela någon större roll. Eller?

    Jag skulle lätt hångla med en kille, kaaaaanske runka av honom eller så men inte suga! Men skulle också kunna klämma honom på rumpan, röra hans kropp, definitivt! Speciellt bröstet och magen haha.. Saken är att jag ser verkligen inte ut som en bisexuell kille, själv ser jag bra ut så folk tror att jag är typ 100% hetero. När jag sa det till en tjej att jag är kanske bi så blev hon så chockad.
  • dirty88

    Att vara man och kolla på bögporr är ofta ett tecken på att man kollat på för mycket porr i sitt liv

Svar på tråden vad är jag?