• Anonym (Erik)

    Hjälp!! Tvingade min tjej!!

    Jag är så jävla dum!! Jag har betett mig som en idiot. Tvingade min tjej till abort. Hon är verkligen min drömtjej, jag älskar henne!! Och jag ville inte bli pappa, jag är 22...nu vill hon inte veta av mig. Och när jag hälsar på henne kan hon knappt titta på mig. Hon Hatälskar mig!! Hjälp vad ska jag göra? Jag lämnade henne ett tag när hon var gravid och hon säger att det är hennes tur att lämna mig nu?! Ville bara inte bli pappa nu!! Hon är mitt allt, hur ska jag vinna tillbaka hennes hjärta????

  • Svar på tråden Hjälp!! Tvingade min tjej!!
  • Anonym (En tjej)

    Du älskar henne nog inte tillräckligt mycket . Varför lämnade du henne ett tag ? Du borde ha varit vid hennes sida . Abort är inte som att ens fisk dör . Hoppas du förstår vad du har gjort och det är att du sårade henne jätte mycket !!!!

    Vet inte vad du borde göra , hon kanske förlåter dig men glömma lär hon inte göra .

  • Anonym (....)

    Jadu, för det första tvingar man inte någon man påstår sig älska till något så avgörande mot abort. Det ska helst vara ett gemensamt beslut. Att du sedan lämnade henne och tvingade henne att genomgå aborten själv är ren och skär elakhet. Förstår fullständigt att hon hatar dig

    Vet inte hur du ska reparera detta och inte ens om du ska ges en chans att göra det.

    Du har gjort bort dig. PUNKT

  • Anonym (.....)

    Drog du henne fysiskt till sjukhuset? Tvingade du ner tabletten? Hon tog beslutet att göra abort själv.

    Du ville inte bli pappa och tog beslutet att du inte ville stödja en oönskad graviditet.

    Ditt beslut var det bästa för dig och troligtvis även för barnet. Skulle barnet växa upp oönskad i en orolig relation med föräldrar som knappt kan ta hand om sig själva och inte ens fixar att hantera en konflikt?

    Gå vidare. Er relation var inte rätt om ni vill så olika saker. Du kommer hitta någon som du kan få en mogen och stabil relation med. När du får barn så kommer det vara ett önskat barn som får växa upp med vuxna föräldrar i en frisk kärnfamilj.

    Ge dig ut och hitta kvinnan som vill samma saker som dig!

    Man kan inte skaffa barn i en ostabilt miljö bara för att laga en dålig relation.

  • Rainbow gg

    Du tog en ståndpunkt och ville inte vara med henne om hon behöll. Hon gjorde sedan en avvägning och beslutade sig för abort. Du har inte tvingat henne bara för att du gjort dina avsikter klara.

    Eftersom du är så ung (och hon med?) så är ni sannolikt inte ett par som kommer hålla ihop för alltid men kämpa så mycket som du orkar och vill hon inte ha dig mer så vill hon inte.

    Som alla vill påstå när det är en tjej som skriver att hon "blir tvingad" till abort så kan man inte tvinga någon, det är hennes val.

  • Anonym (En tjej)
    Anonym (.....) skrev 2014-12-11 17:08:31 följande:

    Drog du henne fysiskt till sjukhuset? Tvingade du ner tabletten? Hon tog beslutet att göra abort själv.

    Du ville inte bli pappa och tog beslutet att du inte ville stödja en oönskad graviditet.

    Ditt beslut var det bästa för dig och troligtvis även för barnet. Skulle barnet växa upp oönskad i en orolig relation med föräldrar som knappt kan ta hand om sig själva och inte ens fixar att hantera en konflikt?

    Gå vidare. Er relation var inte rätt om ni vill så olika saker. Du kommer hitta någon som du kan få en mogen och stabil relation med. När du får barn så kommer det vara ett önskat barn som får växa upp med vuxna föräldrar i en frisk kärnfamilj.

    Ge dig ut och hitta kvinnan som vill samma saker som dig!

    Man kan inte skaffa barn i en ostabilt miljö bara för att laga en dålig relation.


    Känslokall människa är du iallafall . Hon behövde stöd , vilken kvinna som helst som ska / ha gjort abort behöver stöd . Varför ska hon ta all ansvar medan mannen gömmer sig bakom soffan. Våldtog hon honom eller? Två var inblandade i graviditeten ända skillnaden är att kvinnan var modigare och mognare. Allting handlar inte om honom sluta skriva som en idiot och se längre än din näsa!
  • Anonym (Tjej)

    Du ska nog bara vara jävligt glad om hon skulle förlåta dig. Du får försöka göra allt för henne. Men jag tror inte ens då att du kommer lyckas för hon är värd betydligt bättre.

  • Anonym (En tjej)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-12-11 17:38:37 följande:

    Du ska nog bara vara jävligt glad om hon skulle förlåta dig. Du får försöka göra allt för henne. Men jag tror inte ens då att du kommer lyckas för hon är värd betydligt bättre.


  • Anonym (Varit i samma sits!)

    Ja vad ska man säga - jag säger som min mor alltid sa till mej ! - kan en Karl vara Karl nog att dra ner byxorna och ha sex med någon utan skydd får han fan ta konsekvensen oxå!!

    Du har gjort bort dej rejält, hon kommer ALDRIG att glömma de barn som du tvingade henne att ta bort.

    När hon är 97 år gammal kommer hon fortfarande minnas vad du gjorde mot henne! Su förtjänade henne uppenbarligen inte, och du kan omöjligt älska henne när du kan göra henne så fruktansvärt illa!

    Förstår du verkligen vad du tvingade henne till....

    Att ta bort en del av dej och henne, en sak som ni GEMENSAMT skapade och gav ett tickande hjärta, ditt och hennes kött och blod.

    Hoppas hon ALDRIG förlåter dej! Du förtjänar inte henne!

  • Anonym (.....)
    Anonym (En tjej) skrev 2014-12-11 17:22:13 följande:

    Känslokall människa är du iallafall . Hon behövde stöd , vilken kvinna som helst som ska / ha gjort abort behöver stöd . Varför ska hon ta all ansvar medan mannen gömmer sig bakom soffan. Våldtog hon honom eller? Två var inblandade i graviditeten ända skillnaden är att kvinnan var modigare och mognare. Allting handlar inte om honom sluta skriva som en idiot och se längre än din näsa!


    Är jag känslokall som anser att kvinnan själv tog beslutet? Hon behövde stöd, men hon kunde inte stötta sin pojkvän när han inte ville bli pappa. Är hennes rädsla större än hans? Är den viktigare?

    Hur var kvinnan modigare när hon anklagar honom för en abort hon själv genomförde? Hur är hon mognare när hon vägrar prata med honom? Hur är NÅGON mogen eller modig som vill sätta ett barn till världen utan en stabil grund ?

    Han beslutade sig för att han inte kunde leva med en kvinna som raserade hans framtid och vägrade lyssna på hans åsikt. Hon kom fram till att hon inte skulle kunna tvinga in honom faderskapet och först då beslutade hon sig för abort.
Svar på tråden Hjälp!! Tvingade min tjej!!