• idiisen

    ägglossningstester

    Hej alla fina människor :) Nu har jag testat några dagar och vad säger ni om stegringen? Har jag ägglossning nu?

  • Svar på tråden ägglossningstester
  • VanillaCoke
    idiisen skrev 2014-12-12 14:17:45 följande:

    Hej alla fina människor :) Nu har jag testat några dagar och vad säger ni om stegringen? Har jag ägglossning nu?

    phpTMWfHS12835.jpg


    Ja :)
  • Lissing

    Ja testet idag visar på ägglossning!
    Glad


    081118 100703
  • idiisen
    toffan skrev 2014-12-18 07:09:57 följande:

    Vad tror ni? Äl nu?


    Tycker de är svårt att avgöra pga ljuset i bilden. Men är strecken lika skarpa eller de "resulterade" strecket är skarpare än de andra så har du ägglossning :) 
  • toffan

    Hm ja det var svårt att avgöra. Jag ammar just nu så dagarna innan har det varit bara kontrollstrecket och sen kom det här. Dagen efter var det ett streck igen... Försöker pricka först äl.

  • tolate

    Förlåt för att jag lånar tråden, brukar aldrig få nå svar om jag gör en egen tråd

    Kan man räkna det här ältestet som positivt?

    Det ända testet som kontrollstrecket blivit svagare, å typ i den färgen som teststrecket.
    I vanliga fall när jag testar å det är neg, så brukar alltid kontrollstrecket vara jätte starkt..
    Och jag har inte fått nå positivt(om nu inte det här räknas som det) och jag har testat i över 1 vecka :(



    Har för mig att för några månader sen när jag testade så blev det nå liknande.



    Inte testat med test så mycket så är inte så duktg inom det.

  • idiisen
    tolate skrev 2015-01-05 22:36:42 följande:

    en bättre bild :)
    )


    Hej. :) 


    Det ser ut som du har äl på testen. Är dom lika skarpa eller teststrecket är starkare, så är de äl :) 


    Lycka till!!

  • toffan

    Måste fråga, hur ser det ut för er innan o efter äl på stickorna? Är det bara kontrollstrecket eller är det ett svagt teststräckan också?

  • tolate
    idiisen skrev 2015-01-06 15:22:12 följande:

    Hej. :) 


    Det ser ut som du har äl på testen. Är dom lika skarpa eller teststrecket är starkare, så är de äl :) 


    Lycka till!!


    Tack för hoppet! :) 
  • tolate
    toffan skrev 2015-01-07 11:22:12 följande:

    Måste fråga, hur ser det ut för er innan o efter äl på stickorna? Är det bara kontrollstrecket eller är det ett svagt teststräckan också?


    Jag har alltid två streck hela tiden, sen kan teststrecket variera lite i färg.
  • truls1


    hjälp! hade ägglossningstest hemma testade spontant dag 14 (idag)
    Tror ni det är positivt? :)

  • tolate
    truls1 skrev 2015-01-10 14:44:56 följande:

    hjälp! hade ägglossningstest hemma testade spontant dag 14 (idag)
    Tror ni det är positivt? :)


    Hej, jag tycker att det ser positivt ut! :)
Svar på tråden ägglossningstester