• Anonym (Idioti)

    Välja mellan hunden eller sonen?

    Om er son skulle hänga vid en klippa och er hund detsamma. Vem skulle ni rädda från att falla 15 meter? Ponera att du enbart kan välja mellan din hund eller din son.


    Ni skulle säkert ha valt er hund. Ni är såna känslolösa typer som värdesätter djur mer än människor.

  • Svar på tråden Välja mellan hunden eller sonen?
  • Anonym (tar mig för pannan)
    Anonym (Idioti) skrev 2014-12-13 13:50:26 följande:

    Om er son skulle hänga vid en klippa och er hund detsamma. Vem skulle ni rädda från att falla 15 meter? Ponera att du enbart kan välja mellan din hund eller din son.


    Ni skulle säkert ha valt er hund. Ni är såna känslolösa typer som värdesätter djur mer än människor.


    Vem talar du till? vem är känslolösa typer? 
    Påtänd idag?
  • Anonym (D)

    Jag hade valt mitt barn, men stod det mellan min hund och någon annans barn så väljer jag givetvis hunden.

  • Anonym (Idioti)
    Anonym (D) skrev 2014-12-13 14:26:14 följande:

    Jag hade valt mitt barn, men stod det mellan min hund och någon annans barn så väljer jag givetvis hunden.


    Då har du låtit en annan människa dö... Du kunde ju bara köpa en likadan hund
  • SupersurasunkSara
    Anonym (Idioti) skrev 2014-12-13 15:13:44 följande:
    Då har du låtit en annan människa dö... Du kunde ju bara köpa en likadan hund
    Den vars barn det var kunde ju bara skaffat ett till barn.
  • Anonym (Idioti)
    SupersurasunkSara skrev 2014-12-13 15:15:49 följande:
    Den vars barn det var kunde ju bara skaffat ett till barn.
    Hur skulle du gjort? Hunden eller barnet? Oavsett vems barn det är
  • SupersurasunkSara
    Anonym (Idioti) skrev 2014-12-13 16:17:49 följande:
    Hur skulle du gjort? Hunden eller barnet? Oavsett vems barn det är
    Jag tror jag skulle ta barnet men jag vet faktiskt inte. Svårt att säga hur jag skulle reagera i en dylik situation. Troligen försökt ta båda även om det verkat omöjligt.
  • Dr Nail

    Jag gillar varken barn eller hundar, så jag hade skitit i båda, vilket även är det mest rättvisa alternativet om man tänker efter.

  • leonie

    Jag är ju djurvän då och gillar inte barn så.... Jag hade nog tagit hunden först

Svar på tråden Välja mellan hunden eller sonen?