• Anonym (Tjej)

    Normalt med porrsurf onani

    Jag och min sambo har vart förlovade och bott ihop i 8 år,träfftes i 25 årsåldern och är lika gamla. Vi blev tidigt glada när han berätta att han onanerat ofta till porr innan vi blev ihop och sa nu blir det slut på sånt. Varför sa jag jag jag onanera jätteofta själv till det när jag va singel. Min pojkvän ha haft förbud på egen onani i tidigare förhållanden och berättat att hans flickvänner blivit vansinniga bara att han runkat själv då dom sett det som otrohet.

    Nog om dåtid men nu tror jag vi har sex ca 3 gånger per vecka sen onanerar vi säkert 3-4 gånger för oss själva till porrklipp. Självklart tittar vi på porrfilm ihop åxå som förspel till sex ibland.

    Min sambo fråga mig en gång om ja kunde plasta in ett foto på mig i kort kjol som han får spruta på,det fick han ett för några år sen och använder det till onanin vid datorn. Nån mer som onanerar till porr eller kort på sambo eller så?

    Jag onanerar gärna till amatörsex vanligt och bakifrån sex, sen att se killar 2 eller 3 stycken som ligger med en tjej och lite hårda tag och se närbilder på ståpickar som har blanka ollon är fint och ådriga pickar.

    Min sambo onanerar till kinky och cumshots mest han tänder på sprut i mun på tjejer. Själv kan jag ej svälja utan han får spruta i ansiktet men det är nästan 100 % härligt det med tycker han.
     Berätta gärna ni andra i parförhållanden använder ni någonsin porr för eget eller gemensamt bruk i sexsammanhang? Onani eller sex.
    Avstår ni helt från porrsurfande eller gör ni det helt enkelt?
    Räknar med både och synpunkter. Ha en fin dag.

  • Svar på tråden Normalt med porrsurf onani
  • Anonym (Tjej)

    Kan lägga till att jag läst några trådar här tidigare där många i förhållanden är emot onani och porrsurf så ska bli kul och se svar i denna tråden som är positivt inställd till onani och ej emot det.

  • Anonym (emot)

    Jag är emot porr, det får mig att må dåligt. Han får gärna onanera, men utan porr i så fall. Vi har haft ett par tvister om porrsurfande och jag gjorde slut för att det störde mig så mycket, då slutade han. Är han bortrest länge så skickar jag med trosor, en bild eller så cam:ar vi. 

  • jagärjagvemärdu

    Om man förbjuder sin partner från att se på porr eller onanera har man något allvarligt fel och borde söka professionell hjälp för sin sjukliga svartsjuka.

  • Armageddon

    Jag onanerar ofta till porr, och frugan är helt ok med det, hon gör det med ibland, men oftast fantiserar hon bara.

    Ibland tittar vi porr tillsammans, och vi har en rätt stor samling bilder på oss själva när vi har sex, de brukar jag kolla på när jag är bortrest och saknar frugan lite extra mycket.

    Skulle inte acceptera ett förhållande med porrförbud, har haft det när jag var yngre, och det var bara drygt och jobbigt.

    Dels så var det trist att inte kolla porr när man gillar det, och när man gjorde det iallafall behövde man smyga med. Nä, man ska vara med någon som har samma syn på porr som en själv, det funkar bäst i längden.

    Och onaniförbud går ju fetbort, den som delar ut sånt behöver psykologhjälp.

  • Anonym (emot)
    jagärjagvemärdu skrev 2014-12-14 06:20:55 följande:

    Om man förbjuder sin partner från att se på porr eller onanera har man något allvarligt fel och borde söka professionell hjälp för sin sjukliga svartsjuka.


    Jag har aldrig förbjudit. Däremot är jag villig att se mig om efter en annan partner som klarar sig utan porr om min kille verkligen måste ha det i sitt liv. Det är inget fel i att "inte tycka om porr". Du dessvärre verkar behöva söka professionell hjälp eftersom du inte förstår att alla människor gillar olika.  

    Ps. Att inte tycka om porr har inget med svartsjuka att göra!
  • MammAmma

    Jag har inga problem med porrsurfande, kollar själv och onanerar till det. Ofta! Skulle aldrig lägga mig i om en hypotetisk partner onanerade till porr. Skulle däremot vara nyfiken på vad det är för porr som får igång honom :P

  • carlf
    MammAmma skrev 2014-12-14 13:44:40 följande:

    Jag har inga problem med porrsurfande, kollar själv och onanerar till det. Ofta! Skulle aldrig lägga mig i om en hypotetisk partner onanerade till porr. Skulle däremot vara nyfiken på vad det är för porr som får igång honom :P


    Ja eller som par så titta på porr ihop. 
  • Linnea1994
    Anonym (emot) skrev 2014-12-14 05:57:01 följande:

    Jag är emot porr, det får mig att må dåligt. Han får gärna onanera, men utan porr i så fall. Vi har haft ett par tvister om porrsurfande och jag gjorde slut för att det störde mig så mycket, då slutade han. Är han bortrest länge så skickar jag med trosor, en bild eller så cam:ar vi. 


    Men om han inte mår dåligt av porr så an han väl få titta på det!
    Det är du som har problem så lägg dej inte i hans mest privata!
  • Anonym (Mogen man)

    Tycker ni är sunda TS!
    Runkar alltid till porr och gära då de filmerna som min tjej spelat in när hon onanerar.

  • Anonym (emot)
    Linnea1994 skrev 2014-12-15 11:53:47 följande:
    Men om han inte mår dåligt av porr så an han väl få titta på det!
    Det är du som har problem så lägg dej inte i hans mest privata!
    Fast vi lever ju i relation där man respekterar varandra. Hade jag gillat att strippa för andra män och min man ville att jag skulle sluta med det för att han mår dåligt av det, så skulle jag göra det för hans skull. 

    Jag har inget problem. Att jag inte gillar porr är ett lika stort problem som att du gillar det. För står du inte det, så är det definitivt DU som har problem.
Svar på tråden Normalt med porrsurf onani