• Anonym (Man)

    Vad tycker du om män som legat med väldigt många?

    Jag är jätteavundsjuk på dem.

  • Svar på tråden Vad tycker du om män som legat med väldigt många?
  • Anonym (.)

    Jag känner att det inte är omöjligt att dom har ett sex-/bekräftelseberoende och skulle ha svårt att vara trogen i en relation.

  • Pillare

    Hur många är 'väldigt många'? 30? 300?

    Och hur gammal är mannen? 20? 50?

  • Anonym (R)

    Jag har själv haft sex med ganska många killar, men jag tycker att det är annorlunda eftersom jag är tjej. Jag har fortfarande förmågan att bli kär och när jag blir det så är jag jättetrogen, men en kille som legat runt skulle jag aldrig lita på. Han har bevisat att han inte vill ha nåt seriöst tycker jag.

  • Robert 832
    Anonym (R) skrev 2014-12-14 18:39:07 följande:

    Jag har själv haft sex med ganska många killar, men jag tycker att det är annorlunda eftersom jag är tjej. Jag har fortfarande förmågan att bli kär och när jag blir det så är jag jättetrogen, men en kille som legat runt skulle jag aldrig lita på. Han har bevisat att han inte vill ha nåt seriöst tycker jag.


    Eh va!? Menar du att det skulle vara skillnad mellan män och kvinnor på det sättet? Kan bara utgå från mig själv iofs men jag kan skriva under på exakt samma inställning som du har.
  • Anonym (R)
    Robert 832 skrev 2014-12-14 18:41:33 följande:
    Eh va!? Menar du att det skulle vara skillnad mellan män och kvinnor på det sättet? Kan bara utgå från mig själv iofs men jag kan skriva under på exakt samma inställning som du har.
    Ja, vi tjejer är oftast mer känslostyrda och själv har jag känt något för alla killar jag haft sex med, även om det bara varit en ögonblicksförälskelse som gick över snabbt. Det jag tycker illa om är de som har sex utan känslor. Eftersom killar oftare är såna som bara har sex med tjejer som sport så tycker jag inte att såna killar är attraktiva.

    Min nuvarande pojkvän har bara haft sex med tre innan mig, han innan hade bara haft två före mig. Det tycker jag är lagom. Båda var mellan 25-30.
  • Robert 832
    Anonym (R) skrev 2014-12-14 18:55:08 följande:
    Ja, vi tjejer är oftast mer känslostyrda och själv har jag känt något för alla killar jag haft sex med, även om det bara varit en ögonblicksförälskelse som gick över snabbt. Det jag tycker illa om är de som har sex utan känslor. Eftersom killar oftare är såna som bara har sex med tjejer som sport så tycker jag inte att såna killar är attraktiva.

    Min nuvarande pojkvän har bara haft sex med tre innan mig, han innan hade bara haft två före mig. Det tycker jag är lagom. Båda var mellan 25-30.
    Hmm, tror inte att jag nån gång legat med någon utan helt känslor.
    Men ja ja. :) Vem är jag att ändra ditt sätt att se saker och ting. Tycker bara detta är fascinerande för det är första gången jag stött på den totala motsatsen till normtycket. (nämligen att det är ok för killar att ligga runt men inte för tjejer.)
  • Anonym (tjej)

    Tycker det är avtändande o äkligt om någon har varit med många......

Svar på tråden Vad tycker du om män som legat med väldigt många?