• Svar på tråden restauranger Sthlm
  • Dr Nail

    Bakfickan Djuret!

    Jag äter oftast inte kött men när jag gör det då finns det bokstavligen inget bättre än djuret i Gamla Stan. Ett litet och populärt ställe, så säkrast att boka platser i god tid.

  • Luntan
    Dr Nail skrev 2014-12-15 18:45:36 följande:

    Bakfickan Djuret!

    Jag äter oftast inte kött men när jag gör det då finns det bokstavligen inget bättre än djuret i Gamla Stan. Ett litet och populärt ställe, så säkrast att boka platser i god tid.


    Ja där har jag försökt bokat bord förut.. Det är bra alltså?! Hm kanske skulle testa igen då!????
  • Dr Nail

    Jag och alla mina vänner älskar det. Ett unikt ställe i Stockholm. Inte superdyrt heller.

    Så brukar de ha olika temaveckor. Kossa, gås, vilt osv.

  • Luntan
    Dr Nail skrev 2014-12-15 19:06:20 följande:

    Jag och alla mina vänner älskar det. Ett unikt ställe i Stockholm. Inte superdyrt heller.

    Så brukar de ha olika temaveckor. Kossa, gås, vilt osv.


    Okej, låter spännande! :)
  • Luntan
    Loncelot skrev 2014-12-15 21:48:30 följande:

    Agaton i gamla stan är favorit o då är vi ganska kräsna, underbar mat och service!


    Var ut och kollade på menyn. Såg mycket gott ut!:) djuret var i alla fall fullt.. Får kanske prova på denna då!:)
  • Loncelot
    Luntan skrev 2014-12-15 22:18:58 följande:

    Var ut och kollade på menyn. Såg mycket gott ut!:) djuret var i alla fall fullt.. Får kanske prova på denna då!:)


    Min man älskar pizza o han åt pizza där o sa att gud måste ha bakat den för det var den godaste han nånsin ätit i hela sitt liv, ja åt planka med oxfilé fy fan va gott det var! Åt även toast skagen till förrätt så gott o rikligt med räkor!
  • Luntan
    Loncelot skrev 2014-12-15 23:19:10 följande:
    Min man älskar pizza o han åt pizza där o sa att gud måste ha bakat den för det var den godaste han nånsin ätit i hela sitt liv, ja åt planka med oxfilé fy fan va gott det var! Åt även toast skagen till förrätt så gott o rikligt med räkor!
    Då ska jag se om det finns bord!:)
  • Loncelot
    Luntan skrev 2014-12-16 21:05:18 följande:

    Då ska jag se om det finns bord!:)


    Vi har bokat till nyårsafton längtar! Speciellt när ja slipper vara den som lagar maten, en gång om året haha
  • Luntan
    Loncelot skrev 2014-12-16 21:22:58 följande:
    Vi har bokat till nyårsafton smile1.gif längtar! Speciellt när ja slipper vara den som lagar maten, en gång om året haha smile1.gif
    Haha ja då är det bara och njuta! ;)
  • Dr Nail
    KarinIngrid skrev 2014-12-17 09:24:11 följande:

    Greken på hörnet!

    Underbar grekrestaurang på söder!


    Den är nice.
  • LaFontaine

    Brasserie Godot och Bobonne är två franska pärlor. Farang är också väldigt trevlig. Jag gillar Pocket City också.

Svar på tråden restauranger Sthlm