• Anonym (Kille­n)
    Äldre 16 Dec 09:44
    32079 visningar
    63 svar
    63
    32079

    Vad tycker ni tjejer om när killen kommer snabbt?

    Hur känner ni tjejer när en kille kommer extremt snabbt i er? Är det sött att han tycker du är så skön att han inte kan hålla sig eller blir du arg att man inte klarar mera?

    Skriv gärna nedan om svaren var otydliga.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni tjejer om när killen kommer snabbt?
  • Anonym (Kille­n) Trådstartaren
    Äldre 16 Dec 09:44
    #1

    Vi pratar nu under två minuter i tid.

  • Anonym (C)
    Äldre 16 Dec 10:13
    #2

    Alltså två minuter kan väl vara okej. Jag låg några gånger med en kille som kom extremt snabbt, det var alltså fyra sekunder, in ut slut. Totalt värdelöst.

  • Anonym (Sofia­)
    Äldre 16 Dec 10:16
    #3

    Jag tycker definitivt inte att det är "sött", snarare är det vansinnigt frustrerande eftersom jag inte hinner komma på så kort tid. Händer det någon gång då och då är det OK men blir det ofta förväntar jag mig att han jobbar på att försöka hålla lite längre. Arg kan man inte bli, det hjälper ju inte direkt...

  • Anonym (J)
    Äldre 16 Dec 10:21
    #4

    Toppen!
    Då är det över fort så kan man göra något roligare istället...

  • Anonym (C)
    Äldre 16 Dec 10:24
    #5

    Alltså två minuter kan väl vara okej. Jag låg några gånger med en kille som kom extremt snabbt, det var alltså fyra sekunder, in ut slut. Totalt värdelöst.

  • Äldre 16 Dec 10:28
    #6

    Även som kille är det mkt sexigare Och skönare att hålla på längre..när man väl njuter vill jag gärna ha mig tjej i påsatt läge länge, njuta ihop av att vara inne i varandra..

  • Anonym (Kille­n) Trådstartaren
    Äldre 16 Dec 12:12
    #7

    Kan dela med mig av egna erfarenheter och några gånger om det var länge sedan jag kom så har jag sprutat efter typ 30 sekunder. Min tjej brukar då skratta lite och säga att oj, nu var du väldigt snabb och fråga varför det blev på det sättet (och jag fått intyga att det var länge sedan jag kom förra gången och att jag var riktigt kåt) eller säga att jaha, slut på det roliga hoppas du är nöjd eller sagt att nu är det min tur att komma men alltid med glimten i ögat. Hon har räknat ut att jag ofta kommer snabbt om jag inte fått sex (eller utlösning) på länge så med andra ord så har jag inte lättat på trycket själv. Ibland vill hon att jag ska komma snabbt med och när jag försöker få till sex när hon är trött brukar hon säga att se till att det går snabbt bara och så vänder hon ryggen till så jag får skeda henne. Sist tror jag det tog typ 10 sekunder när hon gjorde så. :) ibland när hon vill att jag ska komma brukar hon smeka pungen (typ klämma på den) och då har jag svårt att hålla mig. Det tycker hon är kul med när hon får mig att komma precis när hon vill och brukar le lite åt mig när jag är klar dom om det var hon som bestämde (och det är det ofta).

  • Äldre 16 Dec 12:17
    #8
    +1

    Så länge han inte har lång återhämtningstid så är det lugnt

  • eslah
    Äldre 16 Dec 12:22
    #9

    På vilket sätt skulle det vara sött? Är väl ingen pipande kattunge vi talar om här. Grejen är dock att har man en skön inställning så bryr man sig inte om sådana saker sker ibland, om det inte sker hela tiden såklart.

  • LunaLo­vegood
    Äldre 16 Dec 12:23
    #10

    Dom gånger jag haft sex i mitt liv har bara varit dåliga, så kommer han tidigt är det bra för då slipper jag skiten snabbt.

    Men om vi låtsas att jag gillar sex o har en bra partner, då hade det bara varit "sött" ett par gånger sen blir det tröttsamt för jag vill ju också få ut något av det hela...

Svar på tråden Vad tycker ni tjejer om när killen kommer snabbt?