• Anonym (Slutty milfs)

    I röven eller i fittan?

    Hejsan svejsan!!
    Jag och min fru håller så sakteliga på att introducera dildos i vårt knullande. Nu har hon börjat lite försiktigt uttrycka tankar om att få känna sig dubbelpenetrerad. Alltså med en dildo i ett hål och min kuk i det andra. Hur många av er håller på med sånt? Och kör ni kuken i fittan och dildon i röven...eller tvärt om? Är det nåt speciellt man skall tänka på när man går igång med dylika saker och hur börjar man? Är det ens skönt...och känns det överhuvudtaget något annorlunda för killen? Eller handlar det bara om nya sensationer för tjejen? Stor dildo...liten dildo? Etc....upplys oss.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden I röven eller i fittan?
  • Anonym (Kille)

    Bra fråga. Ska man dubbla, vad ska vara vart ovh varför? Kul att följa svaren för vi har precis kommit igång med analt och har ännu inte provat något i fittan än. Ska dildon dit eller ska den i rumpan och jag i det andra, lediga hålet? Vad säger ni brudar?

  • Anonym (Kille)

    Oerhört jämnt just nu med 5-5 på de olika alternativen. :)

  • HasseA

    Om det är skönt visar sig väl - min kvinna tycker i alla fall det. Om jag använder en dildo gör jag det oftast när hon rider mig. Om jag tar henne bakifrån brukar jag oftast köra med butt-pluggar, som har fördelen att ha en fot, så de inte kan åka in för långt. En sak jag kan tipsa om är att det nog inte alltid behövs så mycket för att det ska bli lite extra, bara ett finger i baken kan göra mycket - men det kanske ni redan provat.

    För killen blir det ju trängre, så det blir mer "allmän känsel", liksom. Det jag gillar mest annars är nog att hon blir som tokig av det.


  • Armageddon

    Vi gör det ibland, och det är riktigt skönt.

    Även om jag är ett stort fan av analsex, så är en dildo i analen på frugan när hon rider mig skönast.

    Jag känner mer av dildon när jag är i fittan än när jag tar henne analt.

    I vilket fall, gillar man analt så brukar man gilla att ha nått i fittan samtidigt.

    Sen finns det ju roliga anala leksaker med kulor och grejer, de känns ju betydligt mer än en dildo.

  • Anonym (Slutty milfs)

    Bara män som svarat? Vad tycker tjejerna?

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Slutty milfs) skrev 2014-12-17 08:39:43 följande:

    Bara män som svarat? Vad tycker tjejerna?


    Exakt min tanke. Bara män som svarat. Jag antar att det inte är helt ovanligt med en stav/dildo i ett hål och mannen i det andra men vilket är att föredra? Jag antar att det även är män som röstat så jag vet inte hur man ska tolka resultatet just nu.
  • panicorion

    Har inte testat ännu men antar dildo i röven och kuk i fittan. Det är vad som låter mest intressant just nu i alla fall

  • Anonym (Tjej)

    Jag är lite kluven. I och med att dildon vi använder är större än min partners kuk, så kan den vara svår att få in i analen. Det är även lite svårare att "styra" den (om min partner håller i den alltså) så det är svårare att känna av när man ska ta det lugnare och sådär.

    MEN, när han stoppar den i fittan istället så blir det för "hårt". Jag har ett ben nånstans i mitten av slidan (blygdbenet?) som man liksom måste passera, något en böjlig kuk gör utan problem. En dildo som är både hårdare och lite större kan lätt göra ont där.

    Så det blir en balansgång. Båda är sköna och båda är lite trixiga att få till. Måste jag ändå svara skulle jag säga att kuk i fittan och dildo i analen vinner.

Svar på tråden I röven eller i fittan?