• gymfreak

    kittling

    Hej allihopa! Jag undrar bara om det bara är jag som tycker om att kittlas!? Jag vet att det låter konstigt men vill gärna prata med någon som tycker samma som jag?:)

  • Svar på tråden kittling
  • Anonym (Kittlare)

    Kittlas i samband med sex eller annars? Jag älskar att kittla min sambo, men det har inte med sex att göra även om jag njuter av det. 

  • gymfreak

    Mer att binda fast och kittla henne under fötterna med lite olika saker! :) något ni tycker är kul ?

  • Kittlaren81

    Tja!


    Jag tycker liksom dig att det är mycket roligt att kittlas! Att kittla en person som är bunden och hjälplös är helt fantastiskt roligt! :) Sedan är det en hård men spännande utmaning att själv bli utsatt för det!


    För att det ska bli rättvist är det en fördel att båda är mycket eller extremt kittliga och att båda personerna får både bli bundna och kittlade men även en chans att binda och kittla!


    MVH KIttlaren81 !!

  • Anonym (C)

    Jag HATAR det. I skolan brukade jag bli fasthållen och kittlad så jag kissade på mig. Ren tortyr.

  • Kittlaren81
    Anonym (C) skrev 2024-02-16 13:48:00 följande:

    Jag HATAR det. I skolan brukade jag bli fasthållen och kittlad så jag kissade på mig. Ren tortyr.


    Jag hoppas att du gav igen rejält på idioterna! De om några förtjänade också att bli kittlade tills de kissade på sig!

  • Eurydike

    Jag tror nästan jag skulle kunna avlida av att bli kittlad på det sättet. En gång blev jag kittlad av en äldre syssling. Han kittlade mig tills jag höll på att svimma av syrebrist. Jag kunde inte andas och fick inte fram ett endaste ord, för jag skrattade så mycket. Inte ens ?hjälp? eller ?sluta? lyckades jag få fram. Han menade inget illa och förstod nog inte vilken effekt kittlingen hade på mig 😂😅🤪

  • Anonym (C)
    Kittlaren81 skrev 2024-02-16 13:51:29 följande:

    Jag hoppas att du gav igen rejält på idioterna! De om några förtjänade också att bli kittlade tills de kissade på sig!


    Önskar jag hade vågat det men jag var den rädda fega tjejen som knappt vågade säga pip. Och efter att det hände försökte de fler gånger i hopp om att jag inte skulle kunna hålla mig igen. Ingen kille har någonsin fått kittla mig ens på skoj.
Svar på tråden kittling