• Anonym (Noveranan)

    Jag var ihop med min bror. Fråga vad du vill.

    Jag är en tjej på 29 år; från det att jag var 15 till 20 var jag i ett förhållande med min storebror. Ni är välkomna att fråga vad ni vill.

  • Svar på tråden Jag var ihop med min bror. Fråga vad du vill.
  • Anonym (Mjöl)

    Hur startade det hela? Känner någon, bortsett från du själv och din bror, om ert förhållande? Berätta gärna mer om er, ert förhållande och era känslor.

  • Skuld
    Anonym (Mjöl) skrev 2014-12-17 21:13:20 följande:

    Hur startade det hela? Känner någon, bortsett från du själv och din bror, om ert förhållande? Berätta gärna mer om er, ert förhållande och era känslor.


    Det började mycket tidigt. Vi utforskade varandras kroppar, "lekte doktor", och liknande. I tidiga tonåren övergick det i intima smekningar, och sedan i ett sexuellt och romantiskt förhållande.

    Mycket få känner till det; endast de han och jag berättat för, vilka är färre än vad kan räknas på en hand. 

    Vi var djupt förälskade i varandra, och hemlighetsmakeriet och det sociala tabuet gjorde det hela ännu mer spännande.
  • LängtansBlåaBlomma

    Hur tänkte ni kring risk för graviditet?

    Hur tänkte ni kring framtiden då ni var ihop?

    Varför tog det slut?

    Hur är er relation idag?


    kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 1/1 2015
  • Anonym (Noveranan)
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-12-17 21:30:21 följande:

    Hur tänkte ni kring risk för graviditet?

    Hur tänkte ni kring framtiden då ni var ihop?

    Varför tog det slut?

    Hur är er relation idag?


    Vi skyddade oss alltid. Graviditet var inte direkt något vi ville handskas med i det skedet.

    Vi tänkte nog inte så mycket, egentligen. Först hade jag väl några tankar om att vi skulle vara ihop i hemlighet för resten av livet, men jag var ju ung och dum.

    Vi växte upp, och den intima delen av vårt förhållande föll undan med tiden. Till slut insåg vi bara att vi nog passade bättre som ett "normalt" syskonpar. Så det var inget plötsligt uppbrott, utan hela grejen bara rann ut med åren.

    Min bror är fortfarande en av mina absolut bästa vänner, men vi pratar mycket lite om våra sena tonår nu för tiden.
  • Anonym (Noveranan)
    Anonym (?) skrev 2014-12-17 21:39:26 följande:

    Är ni helsyskon och uppväxta med varann?


    Ja på båda.
  • Anonym (Noveranan)
    Korvmojjen skrev 2014-12-17 21:42:30 följande:

    Är detta ett skämt eller är du seriös?


    Jag är helt seriös.
  • Anonym (Noveranan)
    Korvmojjen skrev 2014-12-17 21:46:18 följande:

    Men vadå hur är eran relation idag då? Är det inte pinsamt?


    Det kan vara lite pinsamt ibland, men inte överlag. Det var ju ändå nästan ett decennium sedan det begav sig.
    Vi har en mycket bra relation idag.
Svar på tråden Jag var ihop med min bror. Fråga vad du vill.